Gäst Apelsin Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 HAHA wtf?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Tycker varken om IFK eller den här videon... Typisk Göteborgs-grej...? Me needer Me needer? O_o Jamen hur stavas det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Neither har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Neither har jag för migJo kanske så :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 ... tråkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 så dålig så den är..BRA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 AHAHAHAHHA NER MED BLÅVITT!!! ALLA HETER GLENN I GÖTEBORG!! ALLA HETER GLENN I GÖTEBORG!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 HHAA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Tycker varken om IFK eller den här videon... Typisk Göteborgs-grej...? Me needer Me needer? O_o OMG NINJALOOTER!!! Men den där videon va f*n skumm...Han heter glenn, eller var det en hon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Vad var det roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.