Hoppa till innehåll

Hjälp På Gta Iv Med Ett Elizabeta Uppdrag


Rekommendera inlägg

Behöver hjälp med Elizabeta uppdraget "The Snow Storm",klarar att döda alla o så men får problem sen när poliserna kommer. Nån som har ett tips hur man kan klara det?

Ett tipps är att du gör playboy x uppdraget " destruction for beginners" Då får du tillgång till ak 47an :P Går mycket snabbare att döda alla gubbarna då.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Behöver hjälp med Elizabeta uppdraget "The Snow Storm",klarar att döda alla o så men får problem sen när poliserna kommer. Nån som har ett tips hur man kan klara det?

Ett tipps är att du gör playboy x uppdraget " destruction for beginners" Då får du tillgång till ak 47an :P Går mycket snabbare att döda alla gubbarna då.

 

Jag vet jag har ju dödat alla gubbarna, men det är sen när poliserna kommer så dör jag hela tiden.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bara ta skydd och döda dom första, kubba som f*n ut till det där stora rummet, skjut ner dom som står och skjuter mot dig vid dörröppningen , spring sen ut samtidigt som du skjuter mot poliserna och hoppa in i bobcaten som står strax utanför själva sjukhuset nära några buskar. se till att du vet var den är innan du går in från första början. sen är det bara att köra ifrån poliserna. finns inget annat sätt att göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det där när man ska ta tillbaka drogerna till Elizabeta? I så fall så är det bara att ta skydd bakom väggar så du inte blir allt för skadad av "the bad guys". Och sen döda poliserna i din väg, och sen ta en bil. (Akta så inte poliserna skjuter genom rutorna.) Det är VÄLDIGT bra att ta skydd bakom väggar, man hade (kanske) inte klarat spelet annars. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej helt säkert hade man inte klarat spelet annars, det är ngt man måste göra och enligt mej är det bara bra.

du får hålla koll påkartan också inne i sjukhuset så att inte poliserna flankerar dej, om du stannar för länge.

skjuter på en i bilen gör dom ju alltid så det är svårt att undvika....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

bara ta skydd och döda dom första, kubba som f*n ut till det där stora rummet, skjut ner dom som står och skjuter mot dig vid dörröppningen , spring sen ut samtidigt som du skjuter mot poliserna och hoppa in i bobcaten som står strax utanför själva sjukhuset nära några buskar. se till att du vet var den är innan du går in från första början. sen är det bara att köra ifrån poliserna. finns inget annat sätt att göra det.

Tack, klarade det direkt när jag gjorde som du sa :D :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...