Hoppa till innehåll

Hur Mkt Har Ni Klarat ( I Procent)

Zidso

Rekommendera inlägg

• Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

12 nånting. Läste att det var 60 procent när man klarat alla huvuduppdrag nånstans. Stämmer det?

Håller iallafall på med Dimitris och Mikhails uppdrag. Dem har varit för lätta...

Ang. lätta uppdrag så måste

Bull in China Shop

vara det enklaste uppdraget i GTA:s historia... xD

Köra bil/Taxi till butiken, ta upp tegelstenen och kasta, sen har du klarat uppdraget... x)

Redigerat av SunEspeon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

12 nånting. Läste att det var 60 procent när man klarat alla huvuduppdrag nånstans. Stämmer det?

Det beror på om man bara kör huvuduppdragen. Vissa har ju typ klarat huvuduppdragen efter bara 45%.

Jag är på nåt uppdrag där man ska gå in på ett sjukhus, ta på sig doktorkläderna, gå och döda någon patient och sen fly från alla miljontals vakter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

Håller iallafall på med Dimitris och Mikhails uppdrag. Dem har varit för lätta...

Ang. lätta uppdrag så måste

Bull in China Shop

vara det enklaste uppdraget i GTA:s historia... xD

Köra bil/Taxi till butiken, ta upp tegelstenen och kasta, sen har du klarat uppdraget... x)

själv så letade man efter tegelstenen i 50 år.

Kommit till nånting vid 40 % nu. gjorde alledes nyss (har gjort nyare uppdrag också)

bankrånet, lite halvsvårt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det beror på om man bara kör huvuduppdragen. Vissa har ju typ klarat huvuduppdragen efter bara 45%.

Jag är på nåt uppdrag där man ska gå in på ett sjukhus, ta på sig doktorkläderna, gå och döda någon patient och sen fly från alla miljontals vakter.

Ta på dig doktorkläder? Det gjorde inte jag. Jag gick bara in och dödade honom, sen var det typ "bara" att sticka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...