ThaNooB Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Första ön annars? :) Jag är petig ^^ Nu har jag klarat ungefär 58%. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Uppe i 60% nu bara. E skit seg på att lira. Just nu kan jag inte ens va på mit rum för vi håller på att måla om trappan så det är lite svårt att lira just nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 (redigerat) 12 nånting. Läste att det var 60 procent när man klarat alla huvuduppdrag nånstans. Stämmer det? Håller iallafall på med Dimitris och Mikhails uppdrag. Dem har varit för lätta... Ang. lätta uppdrag så måste Bull in China Shop vara det enklaste uppdraget i GTA:s historia... xD Köra bil/Taxi till butiken, ta upp tegelstenen och kasta, sen har du klarat uppdraget... x) Redigerat 25 Maj 2008 av SunEspeon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 (redigerat) Klarat runt 38 % nu. Jag är rätt seg, men jag spelar inte så ofta :P Ligger vid det där bankrånet. Redigerat 25 Maj 2008 av YaTwice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 12 nånting. Läste att det var 60 procent när man klarat alla huvuduppdrag nånstans. Stämmer det? Det beror på om man bara kör huvuduppdragen. Vissa har ju typ klarat huvuduppdragen efter bara 45%. Jag är på nåt uppdrag där man ska gå in på ett sjukhus, ta på sig doktorkläderna, gå och döda någon patient och sen fly från alla miljontals vakter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 12 nånting. Läste att det var 60 procent när man klarat alla huvuduppdrag nånstans. Stämmer det? Håller iallafall på med Dimitris och Mikhails uppdrag. Dem har varit för lätta... Ang. lätta uppdrag så måste Bull in China Shop vara det enklaste uppdraget i GTA:s historia... xD Köra bil/Taxi till butiken, ta upp tegelstenen och kasta, sen har du klarat uppdraget... x) själv så letade man efter tegelstenen i 50 år. Kommit till nånting vid 40 % nu. gjorde alledes nyss (har gjort nyare uppdrag också) bankrånet, lite halvsvårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 12 nånting. Läste att det var 60 procent när man klarat alla huvuduppdrag nånstans. Stämmer det? Det beror på om man bara kör huvuduppdragen. Vissa har ju typ klarat huvuduppdragen efter bara 45%. Jag är på nåt uppdrag där man ska gå in på ett sjukhus, ta på sig doktorkläderna, gå och döda någon patient och sen fly från alla miljontals vakter. Ta på dig doktorkläder? Det gjorde inte jag. Jag gick bara in och dödade honom, sen var det typ "bara" att sticka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Klarade doktoruppdraget på andra försöket nu :P . Hittade typ också tegelstenen efter 50 år . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Det fanns ju en plupp på kartan där det fanns tegelstenar. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 26 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 48,50 % nu :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Jag är på 70% nu ungefär. Ska döda Dimitri . Men jag har fastnat... När jag ska gå ner och döda Dimitri på däcket på båten. Så hittar jag ingen väg ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Jag är på 70% nu ungefär. Ska döda Dimitri . Men jag har fastnat... När jag ska gå ner och döda Dimitri på däcket på båten. Så hittar jag ingen väg ner. Men du ser ju på filmsnutten vart det öppnas, Bara att hoppa ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg