Hoppa till innehåll

Easter Eggs I Gta Iv.


Rekommendera inlägg

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

men vafan, kan man inte komma tillbaka on-topic?? jag kan inte se nån anledning att tagga ordet "kn*lla" när det blir censurerat ändå, eller ett speciellt namn på någon karaktär, när man skriver efter vad det är för person ändå (utan tags)

det är bara frustrerande, och det är värre i andra trådar. när man går in på en tråd där folk ber om hjälp med ett uppdrag får man ju vara beredd på att man kommer få reda på detaljer om det uppdraget, tycker jag iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men vafan, kan man inte komma tillbaka on-topic?? jag kan inte se nån anledning att tagga ordet "kn*lla" när det blir censurerat ändå, eller ett speciellt namn på någon karaktär, när man skriver efter vad det är för person ändå (utan tags)

det är bara frustrerande, och det är värre i andra trådar. när man går in på en tråd där folk ber om hjälp med ett uppdrag får man ju vara beredd på att man kommer få reda på detaljer om det uppdraget, tycker jag iallafall.

[OnTopic]

 

Jag fick ett email på gta där det stog en site www.whattheydontwantyoutoknow.com (det går ej att skriva det i web fältet)

Där är det en karta var alla "Hemliga saker" finns. Leta lite i din mail box så kanske du också fattar vad jag menar.

Obs man måste nog ha klarat ut spelet för att få detta mail.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men vafan, kan man inte komma tillbaka on-topic?? jag kan inte se nån anledning att tagga ordet "kn*lla" när det blir censurerat ändå, eller ett speciellt namn på någon karaktär, när man skriver efter vad det är för person ändå (utan tags)

det är bara frustrerande, och det är värre i andra trådar. när man går in på en tråd där folk ber om hjälp med ett uppdrag får man ju vara beredd på att man kommer få reda på detaljer om det uppdraget, tycker jag iallafall.

[OnTopic]

 

Jag fick ett email på gta där det stog en site www.whattheydontwantyoutoknow.com (det går ej att skriva det i web fältet)

Där är det en karta var alla "Hemliga saker" finns. Leta lite i din mail box så kanske du också fattar vad jag menar.

Obs man måste nog ha klarat ut spelet för att få detta mail.

 

Det går att skriva in i webbfältet, men bara om man skriver "donot" istället för "dont".

 

För ett tag sedan hittade jag ett hål i en husvägg.

Man kunde se igenom hela huset, och ner i "blue hell", som det brukar kallas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Har ni läst om seriemördaren på internet, i GTA IV alltså?

 

Det går att hitta denna seriemördare vid en gränd nära Auto Erotic cars, eller var det hette.

 

 

den finns.var ej efterlyst eller muckat med nån.plötsligt såg jag nåt flyga förbi mig troligtvis ett sniperskott sedan ett till som jag dog direkt av. inga i närheten så tror det va nån yrkesmördare eller nåt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst Zakakiro

har hört att det ska finnas en liten ö långt ute i havet nånstans ... e det sant? isåfall var? sen vill jag gärna ha bevis på att Jimmy Hawkins står utanför tåg stationen i Hove Beach...!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...