Gäst ADRIAN_93 Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 290 ämnen i ps3 forumet har skapats! 1294 ämnen i xbox 360 forumet har skapats! Tycker att man borde lägga i ps3 i övriga konsoler för att det forumet ligger näst sist i skapade ämnen! jag vet att ps3 inte har funnits lika länge som 360 men ändå forumet verkar heldött flytta det till övriga konsoler istället! Nu kommer väll att ps3 fans att bli sura det var därför som jag postade det här i 360 forumet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Nej, det borde stanna. Det kommer komma fler ämnen när det går ner i pris och det kommer lite fler spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Men varför skrev du tråden här? Varför inte i fuska.se-forumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Jag visste inte vad jag skulle lägga den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 (redigerat) ja du adrian... ps3-forumet här på fuska.se se kom den 28 mars 2007 (någonstans runt det datumet), och jag tror att Xbox 360-forumet kom runt hösten 2005. Ganska stor skillnad då faktiskt. Vänta och se ifall den har runt 1300 ämnen om 2 år eller så... Redigerat 10 Maj 2008 av bladefinor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Men herre min skapare, du är ju riktigt dum. För det första så förstår väl vilken idiot som helst att tråden ska vara i forumet "fuska.se", och om du kan tänka logiskt (men det kan väl inte din lilla hjärna Adrian) så är det helt normalt att det är olika antal inlägg på forum då det enda funnits MYCKET LÄNGRE än det andra. Gtfo fanboii! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Känns lite onödigt att flytta forumet, detta var även en onödig tråd. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Känns lite onödigt att flytta forumet, detta var även en onödig tråd. Låst.Kanske vore ett plus om du låste? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 (redigerat) Alla gör vi misstag någon gång. Låst, hoppas jag :/ Redigerat 11 Maj 2008 av Nafrali Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg