Mintplanta Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Har märkt att det är svårt att få inv till kara/za som retri paladin, därför funderar jag på att respeca protection så man kan gå som MT/OT. Dock needar jag mycket bättre gear. Så nu undrar jag: i vilka instancer droppas de bästa grejerna samt vilka stats ska man ha för den bästa tankingen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Righteous Settet ( D3 för pallies ) är väldigt bra för tanking. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 ladda ner Atlasloot och kolla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 måste man inte ha lite spell damage som prot pala? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 11 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 måste man inte ha lite spell damage som prot pala?Jo, ska man AoE grinda är de ett måste. S1 har spell dmg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg