Hoppa till innehåll

Jag Behöver Hjälp!


Rekommendera inlägg

Det började i onsdags när jag var med 2 tjejkompisar thea och emelie. Vi skulle titta på film hemma hos thea och när vi kollade på filmen så låg thea i mitt knä och höll på och jag hade armen runt henne och sånt. sen gick vi hem och nu ikväll på msn så får jag reda på att emelie också är skitkär i mig och har varit det några månader (hon skrev det själv) och att hon typ aldrig hade varit så här kär. Emelie är jätteledsen nu för att jag var med thea och höll på.

 

Jag trodde bara att vi tre var kompisar, jag visste inte att dom var kära i mig. Nu har jag det jobbigt för att thea är ledsen för att jag är med emelie, emelie är ledsen för att jag är med thea, theas kompisar är arga på mig för att jag är med emelie och emelies kompisar är arga på mig för att jag är med thea.

 

och sen till råga på allt så har emelie en konsert imon och thea ska till liseberg och båda har frågat om jag vill vara med så jag måste välja vem jag ska vara med, men jag stannar nog hemma imon då. Jag tror jag är lite kär i båda av dom och jag vill inte riktigt välja någon för då blir hon andra och alla hennes kompisar arga på mig.

 

Jag kan inte känna vem jag gillar mest, men emelie verkar gilla mig mest av dom två. snälla jag behöver hjälp! :(

 

och ni kan väl komma på en bättre rubrik.

Redigerat av 940220
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Satsa på den du tycker mest om! Du kan ju inte ta ansvar för den andra tjejens känslor, och bli ihop med henne bara för att du tycker synd om henne, och du ska ju inte heller behöva dissa båda bara för att ingen ska bli sårad.

Redigerat av Chany
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Satsa på den du tycker mest om! Du kan ju inte ta ansvar för den andra tjejens känslor, och bli ihop med henne bara för att du tycker synd om henne, och du ska ju inte heller behöva dissa båda bara för att ingen ska bli sårad.

Men jag vet inte vem jag gillar mest :(

och när jag sa dissa så menade jag att jag inte skulle hänga med till liseberg eller gå på konserten.

 

EDIT: hur vet man om man är kär då? :(

Redigerat av 940220
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå ut med ena, dumpa henne, och gå ut med den andra- Sen ser du vem du gillar mest ;)

Är du osäker så prova dig fram.

Det där kommer ju inte sluta så bra, tänk om jag gillar hon jag dumpade då? hon kommer ju troligen inte gilla mig längre isåfall. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Satsa på den du tycker mest om! Du kan ju inte ta ansvar för den andra tjejens känslor, och bli ihop med henne bara för att du tycker synd om henne, och du ska ju inte heller behöva dissa båda bara för att ingen ska bli sårad.

Men jag vet inte vem jag gillar mest :(

och när jag sa dissa så menade jag att jag inte skulle hänga med till liseberg eller gå på konserten.

 

EDIT: hur vet man om man är kär då? :(

 

Jag fattade det, men JAG menade dissa som att skita i nån av dom :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vad bra att det löste sig :) hur gick det med thea nu då? är hon arg eller fungerar det?

 

Tänkte på det att dom två är ju kompisar så de borde förstå.. Det är snarare svårare för dem eftersom de borde bli ovänner också..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...