Mintplanta Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Som rubriken säger: vilken är den bästa weapon enchanten för 70 retri paladins ( i pvp ). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Mongoose/executioner inte stor skillnad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Jag tycker executioner är bättre för att Paladins inte får någon AP av agility. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 11 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 (redigerat) Jag tycker executioner är bättre för att Paladins inte får någon AP av agility.Jo jag har funderat på både mongoose och executioner, båda är ju användbara Redigerat 11 Maj 2008 av Thehammer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 (redigerat) Jag tycker executioner är bättre för att Paladins inte får någon AP av agility.Jo jag har funderat på både mongoose och executioner, båda är ju användbara Beror på vad du vill göra, Vill du ignora armor så ska du ha executioner, men annars så slår man hårdare med savagery, som ger 70AP Redigerat 11 Maj 2008 av Quinto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Retri palas borde ha mongoose för om den proccar så slår du ju snabbare :P alltid ett plus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 12 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Retri palas borde ha mongoose för om den proccar så slår du ju snabbare :P alltid ett plusnja de är ju en fördel, men man märker en j*vla skillnad me executioner på warriors/paladins i pvp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 sätt 70 ap, det andra är inte värt att spara till imo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Sattsa på 81+ healing tbh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Vad skulle en Ret-paladin ha för nytta av +81 healing? *Gör sig redo för en "Retadins Suger" post nedan.* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 har du s1-sword så kör på savagery, inte värt med exe på den imo. men vafan shockadin ftw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Vad skulle en Ret-paladin ha för nytta av +81 healing? *Gör sig redo för en "Retadins Suger" post nedan.*retrinubs ftl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg