Gäst GunsNroses Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 f*n vad jag hatar herman li. 1 han suger på live(det går sååå j*vla segt i alla solon) 2 det låter förjävligt live! fattar inte att man kan lyssna på sånna låtar! som dom gör! det låter hur j*vla dåligt som helst när han spelar live,det kan jag hålla med om.Men lyssna på musikvideon eller något så kommer det att låta mycket bättre. exact! heman cant play for a shit! det låter bara bra i studio... BTW. min lista med dom jag tycker är bäst: 1)Dimebag 2)får bli Slash 3)van healen 4)kirk i metallica 5)buckethead Det är dom jag gillar. resten suger ganska hårt... förutom vissa som jag har glömt att lägga till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 usch vad jag hatar buckethead. Visst, han är snabb, men jag tycker det låter förjävligt, och hinken på huvet gör ju inte saken bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 RAMONES gitarrist.... Johnny Ramone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 usch vad jag hatar buckethead. Visst, han är snabb, men jag tycker det låter förjävligt, och hinken på huvet gör ju inte saken bättre. Han är snabb, och det låter bra i mina öron ;p men alla tycker olika. Hinken gör ju grejen xD De e ju lite eget typ. KFC också ;p luktar nog kyckling. Btw, vissa tror ju att de e Weird Al Yankovic. ^ '|' Johnny Ramone var grym jao. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst svenomar Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 RAMONES gitarrist.... Johnny Ramone Bra, men han kan inte varit bäst... Eller jo.. För att vara så bra fast han var så dålig så är han grym :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 usch vad jag hatar buckethead. Visst, han är snabb, men jag tycker det låter förjävligt, och hinken på huvet gör ju inte saken bättre. Han är snabb, och det låter bra i mina öron ;p men alla tycker olika. Hinken gör ju grejen xD De e ju lite eget typ. KFC också ;p luktar nog kyckling. Btw, vissa tror ju att de e Weird Al Yankovic. ^ '|' Johnny Ramone var grym jao. Jag tycker han bara ser läskig och skum ut i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 RAMONES gitarrist.... Johnny Ramone RIP.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 (redigerat) gillar solot i denna låt i slutet ;) 03:23 efter där :) Redigerat 4 Juni 2008 av GNR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 var inte så mycket solo där tycker jag. bra låt anyways Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GNR Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 var inte så mycket solo där tycker jag. bra låt anyways nja, men vad ska man kalla det då? bra improviserat iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 nej då, det är ett solo. Inte så långt bara :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Skit bra låt och solo där ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.