eeewwhh Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Hej, jag skulle vilja bli bättre på bas akord och undrar om ni vet nån bra sida som är gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Tittade på en för 1 timme sen, men det avr min polare som skickade sidan, men den heter nåt med bascenter nånting :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Skulle gärna villa ha länken till den :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Ska se om min polare kan skicka den igen när han loggar in :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Ska se om min polare kan skicka den igen när han loggar in :DGö de! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Googla på: Bas tabs så får du upp ett antal sidor med bas akord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Googla på: Bas tabs så får du upp ett antal sidor med bas akord. Då kommer det väll upp sidor med tabs? Och en sån sida har jag redan som är bra, men vill ha akord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Min polare visste inte vad sidan hette, han hittade bara dne nånstans på google.. sorry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Min polare visste inte vad sidan hette, han hittade bara dne nånstans på google.. sorry! Synd.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 köp en bok. det finns många bra. spring till bokhandeln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Men om det är ackord du vill ha och inte tabs, så kan du ju helt enkelt kolla ackord på gitarr. För det är samma grej på bas, fast du har två strängar mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Men om det är ackord du vill ha och inte tabs, så kan du ju helt enkelt kolla ackord på gitarr. För det är samma grej på bas, fast du har två strängar mindre.Jo men finns det nån ackord sida till gitarr då som ni kan skicka länken till?Orkar inte kolla på google :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.