Hitman-Kodnamn47 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Hej, jag fattar inte vad man ska göra på Morrowind The Elder Scrolls III Kan någon hjälpa mig för att jag ska klara hela spelet eller kan man inte klara!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 D e ju RPG! gå runt och döda monster, gå upp i lvl, köp vapen, möt bossar, klara updrag ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 18 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Uppdrag? Vart ifrån får man uppdrag? Och det finns inga Bossar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mackanjj Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 uppdrag lr quest får du av alla möjliga personer.. dom sparas i din journal.. bossar finns visst. dock måste man komma en bit i spelet för att hitta någon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
No_name_n00b Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 om du inte ahr fattat så gör en nu gubbe, och läs dialogerna och introt.. sen när du har lämnat brevet till den där caiodus cosades eller va han heter så börjar ju själva storyn! sätt igång me den bara! efter det kan du ju göra massa andra kul saker också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 28 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2006 Morrowind kräver mycket mer logik och tänkande än vad Oblivion gör, och tyvär så framtår det inte som om du försått det hela korrekt nog för att kunna spela det. Dock så är jag väldigt glad om jag får hjälpa till med några som helst problem då jag själv inte kommit så pass långt i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.