ZeldaEpona Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Hej! Jag behöver hjälp me ocarina of time. Jag har fått nocture of shadow av sheik, och ja har varit inne i templet å så. Jag har lens of truth, men ja hittar verkligen inte eye of truth, ja har sökt igenom hela bottom of well stället, men ja hittar inte eye of truth nånstans.. Har varit fast jättelänge å behöver verkligen hjälp! Puss Michaéla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Men...det är väl samma sak? Eller minns jag helt fel? :huh: Vad jag kan minnas så använde de namnet "eye of truth" när de pratade om lens of truth, den som du hittade på botten av brunnen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaEpona Skrivet 12 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Men...det är väl samma sak? Eller minns jag helt fel? :huh: Vad jag kan minnas så använde de namnet "eye of truth" när de pratade om lens of truth, den som du hittade på botten av brunnen.ne eye of truth å lens of truth e inte samma saker.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 (redigerat) Men vad skulle eye of truth vara för grej då och vad skulle man ha den till? Lens of truth är ju ungefär som ett öga...man har en lins i ögat vettu. Nä jag tror du har fel. Jag kollade i flera walkthroughs nu också och hittar ingenting om nån grej som heter eye of truth. Redigerat 12 Maj 2008 av Magdis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Se här vad jag hittade, det borde avgöra saken: The Lens of Truth is also refered to as the Eye of Truth and looks very similar to the Sheikah's eye symbol, without the tear. Saxat från den här sidan: Länk B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeldaEpona Skrivet 14 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 jag fick reda på att de va samma saker förut:P Men de va lite förvirrande när alla sa att de va olika saker, tack iaf<3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg