KaramellKing Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Fuska.se är till för att få hjälp med spel, vill du sitta och knåpa ihop en hel tråd där du skriver ditt livshistora (vilket ett sånt forum som har "newbforum" aldrig har på de flesta sidor) så får du la masa dig dit. Här är det bara onödigt. Eller gör det i Spamforumet, det går lika bra det. Vilket spamforum? och jag fattar inte riktigt vad du menar Amo,förklara gärna lite mer :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Fuska.se är till för att få hjälp med spel, vill du sitta och knåpa ihop en hel tråd där du skriver ditt livshistora (vilket ett sånt forum som har "newbforum" aldrig har på de flesta sidor) så får du la masa dig dit. Här är det bara onödigt. Eller gör det i Spamforumet, det går lika bra det. Vilket spamforum? och jag fattar inte riktigt vad du menar Amo,förklara gärna lite mer :P . Lekhörnan..Vad är det du inte fattar? Det är ett forum där man gör en tråd och skriver "Hej jag heter JETMonkey och är ny här :)" och sen får andra svara "Hej och välkommen, hoppas du har roligt här på fuska :)" . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Fuska.se är till för att få hjälp med spel, vill du sitta och knåpa ihop en hel tråd där du skriver ditt livshistora (vilket ett sånt forum som har "newbforum" aldrig har på de flesta sidor) så får du la masa dig dit. Här är det bara onödigt. Eller gör det i Spamforumet, det går lika bra det. Vilket spamforum? och jag fattar inte riktigt vad du menar Amo,förklara gärna lite mer :P . Lekhörnan..Vad är det du inte fattar? Det är ett forum där man gör en tråd och skriver "Hej jag heter JETMonkey och är ny här :)" och sen får andra svara "Hej och välkommen, hoppas du har roligt här på fuska :)" . Jaha,nu fattar jag man får inte spamma i den :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Fuska.se är till för att få hjälp med spel, vill du sitta och knåpa ihop en hel tråd där du skriver ditt livshistora (vilket ett sånt forum som har "newbforum" aldrig har på de flesta sidor) så får du la masa dig dit. Här är det bara onödigt. Eller gör det i Spamforumet, det går lika bra det. Vilket spamforum? och jag fattar inte riktigt vad du menar Amo,förklara gärna lite mer :P . Lekhörnan.. Vad är det du inte fattar? Det är ett forum där man gör en tråd och skriver "Hej jag heter JETMonkey och är ny här :) " och sen får andra svara "Hej och välkommen, hoppas du har roligt här på fuska :) " . Jaha,nu fattar jag man får inte spamma i den :P Ne men det ska nog i sånna fall vara ett forum där man varken får FM eller Fuskarank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 23 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Man känner sig mycket mer välkommen om folk välkommnar en till sidan istället för att man måste spendera typ 1 år på att bli igen känd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.