groudon Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 kan nån berräta hhur man ficksar en animantrix privat server har spelat där förut men nu funkar det inte tror det har att göra att jag inte hqar spelat på ett tag där snälla hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 är du värkligen 13? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 (redigerat) är du värkligen 13? Ja du, Khazar. Är du verkligen 14? Jag har ALDRIG sett dig skriva något trevligt/hjälpande utan bara kräkande och nervärderande saker. För att det antagligen är hans grammatik du syftar på så ska jag passa på att säga att du själv stavade fel på 'verkligen'. Redigerat 12 Maj 2008 av Garone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 är du verkligen 13? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 är du verkligen 13? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 är du verkligen 13? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Seriöst, sluta tracka ner på han och hjälp han istället. P.S, Sebban du stavar minst lika dåligt som han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 är du värkligen 13? Ja du, Khazar. Är du verkligen 14? Jag har ALDRIG sett dig skriva något trevligt/hjälpande utan bara kräkande och nervärderande saker. För att det antagligen är hans grammatik du syftar på så ska jag passa på att säga att du själv stavade fel på 'verkligen'. Ja du, Garone. Är du verkligen 14? K R Ä K A N D E xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Seriöst, sluta tracka ner på han och hjälp han istället. P.S, Sebban du stavar minst lika dåligt som han. ehhh nä det gör jag inte är du värkligen 13? Ja du, Khazar. Är du verkligen 14? Jag har ALDRIG sett dig skriva något trevligt/hjälpande utan bara kräkande och nervärderande saker. För att det antagligen är hans grammatik du syftar på så ska jag passa på att säga att du själv stavade fel på 'verkligen'. Ja du, Garone. Är du verkligen 14? K R Ä K A N D E xD hehehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Tänk utanför lådan lite och fatta vad han menade med det. Och jo, Sebban. Det gör du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Tänk utanför lådan lite och fatta vad han menade med det. Och jo, Sebban. Det gör du. Word. Kan alla sluta tracka han och hjälpa han istället? Även fast han stavar som en fiskmås och grammar som en koblaja så kan ni vara "snälla". Men en fråga, Vad är animatrix? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Tänk utanför lådan lite och fatta vad han menade med det. Och jo, Sebban. Det gör du. Word. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg