Garone Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Jo, som jag förklarat i en tidigare tråd så tänkte jag rerolla horde på en ny server och bestämde mig för att lira på en RPPvP eller RP server ( Som jag i princip alltid gjort. ) Det skulle dock vara kul om någon här på Fuska lirade på servern så man kände någon. Jag undrar nu om det finns någon här som lirar horde på den sorterns typ av server. ( Ej Defias Brotherhood eller Sporregar. Det är typ dem servrarna jag vill "komma bort från".) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Jag skulle nog kunna tänka mig att lira RP på The Sha'Tar eller Earthen Ring med dig. Spelar själv på Skullcrusher Horde men inte levlat nåt..Har lirat oseriöst i ett år snart så det är dags att jag gör något åt det, Så jag e gärna på. Btw. Har du mick/headset så man kan snacka? Kan kolla efter en server om inte Earthen Ring passar. ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Japp, jag har mick. Skulle vara najs att lira med dig. (datorn är just nu på lagning, får tebax den om ~3 dagar.) Tänkte lite på Moonglade först, brukade lira där förut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 (redigerat) Går bra för mig, Orkar inte lira med mina dryga IRL polare för dom vill bara lira Ally. Skickar min msn. Redigerat 12 Maj 2008 av DamelQ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Kör moonglade horde, har min 62 hunter där =) "Dorthal" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Najs, ska adda dig när jag kommer igång wAcko. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 finfint =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban38 Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 ravenholdt kör jag på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 k well lol, kör också på moonglade, bara att adda Danzou (main! :p), Frusciante eller Catsk :p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 k well lol, kör också på moonglade, bara att adda Danzou (main! :P), Frusciante eller Catsk :Pkewl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg