Hoppa till innehåll

Flyff


mariowii
 Dela

Rekommendera inlägg

Seplar ni? vikken server? vikken char level?

 

Och en sak till, om ni läser detta o känner nee jag spelar ej mkt eller om nee jag kommer ej spela mer, får ni gärna pma mig och ge mig era acc eller om ni inte spelar mkt kan vi share XD

 

Jag har spelat FlyFF det var ganska kul tills jag kom till lvl 30 :/

Sedan tröttnade jag.

Höjdpungtera är ju typ att välja ngn gubbe(lvl15) och sedan lära sig flyga (lvl20).

Du kan få min gubbe.. ja e på lvl33 tror ja en Merccenery(en gubbe med mycket HP och bra på slåss)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst robloxSpelare

Seplar ni? vikken server? vikken char level?

 

Och en sak till, om ni läser detta o känner nee jag spelar ej mkt eller om nee jag kommer ej spela mer, får ni gärna pma mig och ge mig era acc eller om ni inte spelar mkt kan vi share XD

för det första är det stavningen du ska för bättra plus jag spelar inte det spelet men har spelat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Har spelat, kom bara upp i level 15, tråkigt. Rekommenderar ingen att börja.

 

Seplar ni? vikken server? vikken char level?

 

Och en sak till, om ni läser detta o känner nee jag spelar ej mkt eller om nee jag kommer ej spela mer, får ni gärna pma mig och ge mig era acc eller om ni inte spelar mkt kan vi share XD

för det första är det stavningen du ska för bättra plus jag spelar inte det spelet men har spelat.

 

JAG BLIR SÅ j*vla TRÖTT PÅ SÅDANA SOM DU, KLAGAR PÅ ANDRAS STAVNING FAST DU INTE ENS KAN STAVA SJÄLV OCH SÄRSKRIVER HELA j*vla TIDEN. STICK IFRÅN FUSKA DITT LILLA KRÄK!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

JAG BLIR SÅ j*vla TRÖTT PÅ SÅDANA SOM DU, KLAGAR PÅ ANDRAS STAVNING FAST DU INTE ENS KAN STAVA SJÄLV OCH SÄRSKRIVER HELA j*vla TIDEN. STICK IFRÅN FUSKA DITT LILLA KRÄK!

 

Citerat för sanningen! :meddum:

 

Seplar ni? vikken server? vikken char level?

 

Och en sak till, om ni läser detta o känner nee jag spelar ej mkt eller om nee jag kommer ej spela mer, får ni gärna pma mig och ge mig era acc eller om ni inte spelar mkt kan vi share XD

Nu ska vi se här... Jag ska skriva exakt som du så att du förstår:

 

Jag seplar flyff lit grann.... jag seplar därimo int mkt eftersom spelet e så j*vla tråkigt. XD XD XD (töntig smiley ;))

Du se jag tänk int dela av mig mitt acc fr att jag int är dum i huvudet som du tror alla e genom att "OMG ge mig era acc så jag kan må bra över hur j*vla dålig jag är och praktiskt taget suger"

 

Förstog du det där?

 

Bra, det visar vilken snorunge du är som förväntar dig att andra människor ska ge dig deras konton bara för att du är lat.

Om du är allvarligt seriös och tror att nån ska ge dig ens konto, bara för att du skriver som en 6 åring, så har du fel.

 

Med det avklarat så har jag bara en sista sak att säga.

 

Du postade i fel forum. :lol:

Det ska vara i "Webbspel" inte "Dator". ;)

Redigerat av Gird3r
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...