xSaaamii Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Som rubriken lyder. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Hur man går med i en klubb: Gå till en grupp och tryck på "Ansök att bli med i denna grupp" så får du vänta så att supermoderator godkänner eller "Gå med direkt i denna grupp" så blir du medlem direkt! Vilken ikon menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 12 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 (redigerat) Hur man går med i en klubb: Gå till en grupp och tryck på "Ansök att bli med i denna grupp" så får du vänta så att supermoderator godkänner eller "Gå med direkt i denna grupp" så blir du medlem direkt! Vilken ikon menar du? Okej Men hur hittar jag grupperna?,jo jag menar det står längst nedanför avataren under all status och fakta så finns det en ikon där det t.ex. står medlem i Vuxensnack Om du vet vilken jag menar. Redigerat 12 Maj 2008 av 9400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Hur man går med i en klubb: Gå till en grupp och tryck på "Ansök att bli med i denna grupp" så får du vänta så att supermoderator godkänner eller "Gå med direkt i denna grupp" så blir du medlem direkt! Vilken ikon menar du? Okej tack jo jag menar det står längst nedanför avataren under all status och fakta så finns det en ikon där det t.ex. står medlem i Vuxensnack Om du vet vilken jag menar. Jaha, jag tror att du måste vara medlem i den grupp/klubb. Sen går du på en grupp, så trycker du på "Använd ikonen som min ikon" (nånting sådär står det) så får du den. Gruppen måste ha en gruppikon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 här är grupperna.. http://www.fuska.se/grupper/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 12 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Okej tack men vet någon hur man gör en egen grupp och kostar det något? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Okej tack men vet någon hur man gör en egen grupp och kostar det något? :)Nej inte om du gör en gratis grupp. http://www.fuska.se/grupper/skapa_grupp.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.