Gäst OvENchIn Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 (redigerat) när jag startade tråden ''när modd låser tråd'' innan jag startade den hadde jag 50 FM, men nu har jag 40 FM, varför??? Redigerat 12 Maj 2008 av OvENchIn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Du kan ha sett fel från första början? Kolla med en moderator dom kan någ kolla upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Du kanske såg fel eller så var det något bugg men 10 fm är ingen ting du tar igen det på 3-4 inlägg :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Varför gör du en ny tråd å inte bara pmar en modd?*host* huntarrank*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OvENchIn Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 ops, glömde :blush: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Du måste ha sett fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) när jag startade tråden ''när modd låser tråd'' innan jag startade den hadde jag 50 FM, men nu har jag 40 FM, varför???Några av dina inlägg kan ha tagits bort, detta gör att du får minus i rank. Är dock osäker hur det är med fuskamynt, men tror att det är samma där. ;) Annars så har du troligen sett fel, som sagt. //TW Redigerat 16 Maj 2008 av TheWho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) Jag tror faktiskt inte att FuskaMyntet sjunker. Det gjorde inte det för mig iaf, senast jag begärde en borttagning, altså. Men det var ett tag sen, admin kanske har ändrat. Redigerat 16 Maj 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.