Snake Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Lamborgini Galardon (stavning) får man när man gjort Bernie/Florians uppdrag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Lamborgini Galardon (stavning) får man när man gjort Bernie/Florians uppdrag. Den...den...den é jävligt skön. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 19 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Är det nån mer än jag som ogillar "turbosaken/röret" där bak? Ser lite fult ut tycker jag... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 (redigerat) Är det nån mer än jag som ogillar "turbosaken/röret" där bak? Ser lite fult ut tycker jag... Bilar på spel ska ju vara överdrivna :P . Redigerat 19 Maj 2008 av tyresö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Är det nån mer än jag som ogillar "turbosaken/röret" där bak? Ser lite fult ut tycker jag... Håller med. den ser grymt ful ut. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zidso Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 asså saken med infernus är att den är baserad på TVÅ bilar, fronten är från en lamborghini och bakdelen är från en pagani Zonda, om ni har spelat NFS pro street så ser ni att zondan har ettl ikadant avgassystem fast med fyra pipor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg