Gäst 0012 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Men msåte man smsa för att få ett snygg hotel? nej du gör rum gratis du får välja formen o så efter kan du köpa till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Carrooo Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Jag heter Filip-92 men den gubben blev portad för ingenting!!Snyft hade köpt möbler för 400.kr va dålit :( ja får inte köpa mynt :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metpy Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Jagär Metpy ;D har möbler för 500 spänn, förresten, tja kakanrott ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metpy Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 Så man måste smsa massor för att få ett bra hotel eller? Kan man inte göra det på ett annat sätt? tja monsterögat moody :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Metpy Skrivet 14 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2005 jag har det jag heter seguro! jaha seguro, du och din hycklarsite ja... :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.