elin1101 Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Hur gör man så att man måste bli medlem innan man kan se inläggen? och hur gör man så att adminen måste godkäna medlemen när den registrerar sig= tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Men herregud! Fråga om hjälp ang. ett av de enklaste gratisforumen som finns. Flicka lilla, om du bara skulle läsa lite på sidan så skulle du hitta rätt hur enkelt som helst. Skriv inte ämnen för minsta lilla bara för att du är så oerhört lat att du inte orkar försöka fixa det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 13 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Den första har jag nu fixat, men den andra går inte, hjälp mig (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
acidfoe Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Som Movieme, säger. Visst kan du få hjälp, men det finns något som heter HJÄLP på sidan okså. Menas med att där kan du läsa , så att du kommer igång, inte för att gnälla på dig som f*n nu, men jag var tvungen att få ut det. Peace Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Alltså flicka lilla, har du inte lärt dig att du ska göra sånt som du förstår dig på? Att faila på ett gratis forum är illa, vänta några år innan du försöker dig på nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Alltså flicka lilla, har du inte lärt dig att du ska göra sånt som du förstår dig på? Att faila på ett gratis forum är illa, vänta några år innan du försöker dig på nått. Words of wisdom - Applåder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.