Layton Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Hej! Det är några som skriver att man kan göra hotell utan The Sims 2 Jorden runt! Om man gör utan Jorden runt ska man först göra ett hotell på ett bostadsområde och sedan skriva changelotzoning comminity eller nått. Här kommer orsakerna att man måste ha Jorden runt för att göra hotell. 1. Man kan inte sova i sängarna. 2. De andra besökarna kan ju komma in på ens rum! 3. Man kan inte komma hem! Och föressten. Hur skickar man in en nyhet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Ingen som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Nej det kan man inte ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
amorina Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 (redigerat) har du gjort den till anmäl tomt eller och man kan inte sätta in en nyhet :o :huh: Redigerat 22 Maj 2008 av amorina Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 30 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2008 Hej! Det är några som skriver att man kan göra hotell utan The Sims 2 Jorden runt! Om man gör utan Jorden runt ska man först göra ett hotell på ett bostadsområde och sedan skriva changelotzoning comminity eller nått. Här kommer orsakerna att man måste ha Jorden runt för att göra hotell. 1. Man kan inte sova i sängarna. 2. De andra besökarna kan ju komma in på ens rum! 3. Man kan inte komma hem! Och det visste inte alla redan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu2 Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Och vem i h*lvete spelar detta j*vla skit-spel överhuvudtaget? Ja förutom alla fjantar som skapar AMV videos i Sims 2 förstås. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 29 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Desu02, du är ju helt galen ju! Varför går du in här om du inte gillar det här spelet och läser alla "Omogna snorungars inlägg"? Du är sååå... Stick! Från det här forumet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 29 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2008 Jaaaa!!! Desu02 du ärr ju heeeelt sååååå..... Så du! Stick! Från det! Här. Forumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 3 September 2008 Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 Desu02, du är ju helt galen ju! Varför går du in här om du inte gillar det här spelet och läser alla "Omogna snorungars inlägg"? Du är sååå... Stick! Från det här forumet! Du vet att jag skrattar så otroligt mycket åt dina svar? Jag laberar dig härmed en "Lulzcow" och tänker därför fortsätta klämma ur så mycket lulz jag kan ur dig. En person som kan internet tar inte åt sig så j*vla hårt utan frågar dom personer på sidan som administrerar kan blocka/banna/muta/varna you name it, såna personer som mig. Jag tänker njuta av ditt epic fail och fortsätta skratta tills du inser att vanligt gnäll inte fungerar på mig. ;) Det gäller dig också Overkill. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mitsy Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Desu02 du är så rolig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 9 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Va finns det två Desuar? Jasså... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg