Hoppa till innehåll

Hjälp På Gta Iv Med Ett Packy Uppdrag

Rekommendera inlägg

Behöver hjälp på uppdraget "Tree leaf cover". Man ska åka och råna en bank med packy och 2 till. När man har rånat den får man ju självklart polisen efter sig och ska fly med pengarna. Klarar mig bra hela tiden tills man kommer till en dörr som man ska ut igenom och sen springa och hämta en bil. Dör där hela tiden för att alla poliser skjuter mig eller spränger sönder bilen jag är i. Nån som har ett bra tips hur man kan klara sig där?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta är vad som händer: Man går in i banken och tar alla som gisslan, någon spränger valvet (har glömt vem det är), du går ner, hämtar pengarna och kommer upp. Sen går du mot utgången, finns två stora dörrar där liksom. Ta skydd bakom väggen och skjut poliserna, underlättar om man har granater att kasta, då dör många. Du behöver inte döda alla för det står en text att du ska följa efter Packie efter en stund när du dödat några poliser. Sen springer du efter Packie och dem andra rånarna, du kommer till en gränd. Skjut poliserna där, gå vidare och so on tills du ska ner i tunnelbanan. Sen får du se vad du ska göra.

Jag klarade det uppdraget på första försöket.

Tycker det är ett av dem roligaste uppdragen på hela spelet! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bästa uppdraget :)

Jag hade nog en rätt bra taktik, enligt mej själv iaf :)

när du går ut från banken, skjut på polisbilarna längst bort med din assault rifle för att få dom att sprängas, det gör dom väldigt lätt. sen springer du vidare med Packie och Derrick, ta fram en granat och släng under bilen som står och blockerar vägen och döda dom andra poliserna. spring vidare, skjut på polisbilarna med din assault rifle så att dom sprängs, vid nästa stopp, där två polisbilar blockerar vägen, ta fram granaterna och spräng skiten. sen kommer det först N.O.O.S.E gubbar med body armor som du måste döda, och spring vidare med Packie. när du har kommit ner i tunnelbanan så ta skydd och mejja ner alla poliser som kommer. när du är nere på rälsen så vänd dig om och sätt några skott i alla poliserna samtidigt som du springer bakåt i full fart.kommer inte ihåg vad som hände sen riktigt tyvärr, men det var väl att man kom upp ur tunnelbanan, mejjade ner några poliser satte sig i en bil och körde ifrån en 3star wanted level. tre stjärnor tror jag väl inte ska vara ngt problem längre för dig ;)

P.S alla polisbilar är inte riktigt lika lätta att spränga, det är bara dom som jag har sagt som i princip sprängs av bara några skott, dom andra får du ta med granaterna D.S

Redigerat av Kratos
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta är vad som händer: Man går in i banken och tar alla som gisslan, någon spränger valvet (har glömt vem det är), du går ner, hämtar pengarna och kommer upp. Sen går du mot utgången, finns två stora dörrar där liksom. Ta skydd bakom väggen och skjut poliserna, underlättar om man har granater att kasta, då dör många. Du behöver inte döda alla för det står en text att du ska följa efter Packie efter en stund när du dödat några poliser. Sen springer du efter Packie och dem andra rånarna, du kommer till en gränd. Skjut poliserna där, gå vidare och so on tills du ska ner i tunnelbanan. Sen får du se vad du ska göra.

Jag klarade det uppdraget på första försöket.

Tycker det är ett av dem roligaste uppdragen på hela spelet! :D

Jag vet att allt det där händer, jag sa ju att jag fick problem EFTER det när man ska ut och det står poliser där och skjuter en.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ta skydd vid en av väggrna vid tunnebaneuppgången, skjut ner poliserna och kör därifrån?? sry att jag inte kan hjälpa dig så bra men jag fattar inte riktigt hur du kan förlora där...

hmmm kollade på en film nu om hur det såg ut där på slutet, jag fattar inte, det kommer ju inte ens några poliser? det är ju bara att kubba, sno en bil och dra iväg???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ta skydd vid en av väggrna vid tunnebaneuppgången, skjut ner poliserna och kör därifrån?? sry att jag inte kan hjälpa dig så bra men jag fattar inte riktigt hur du kan förlora där...

hmmm kollade på en film nu om hur det såg ut där på slutet, jag fattar inte, det kommer ju inte ens några poliser? det är ju bara att kubba, sno en bil och dra iväg???

Det hjälpte att ta skydd vid tunnelbaneuppgången. Klarade det på första då, inte så dåligt betalt det uppdraget heller sen,

250000$

.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var ska man skjuta bilarna för att de ska sprängas lätt? Uppdraget vid muséet när man kommer ut, siktar på en gubbe så skjuter den automatiskt på bilen. Då sprängs den skitlätt, det var vid motorn ungefär. Men var ska man träffa?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...