Fruktnystan Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 (redigerat) När motorhuven åker av, alltså hela tiden, kan man ju se massor med delar där inne. Ingen av de som kan få bilen att sprängas? Offtopic BTW. Redigerat 14 Maj 2008 av Famine Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 När motorhuven åker av, alltså hela tiden, kan man ju se massor med delar där inne. Ingen av de som kan få bilen att sprängas? Offtopic BTW. Nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Behöver hjälp på uppdraget "Tree leaf cover". Man ska åka och råna en bank med packy och 2 till. När man har rånat den får man ju självklart polisen efter sig och ska fly med pengarna. Klarar mig bra hela tiden tills man kommer till en dörr som man ska ut igenom och sen springa och hämta en bil. Dör där hela tiden för att alla poliser skjuter mig eller spränger sönder bilen jag är i. Nån som har ett bra tips hur man kan klara sig där? Snälla, använd spoilertags för f*n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg