wubo Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Jo, jag har köpt en extra ljudfil i affären. Sen när jag testade så tog jag två låtar, men sen när man går in i pressen så startas bägge samtidigt så det blir helt konstigt. Så nu undrar jag om det finns något sätt att fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Jo, jag har köpt en extra ljudfil i affären. Sen när jag testade så tog jag två låtar, men sen när man går in i pressen så startas bägge samtidigt så det blir helt konstigt. Så nu undrar jag om det finns något sätt att fixa det. Du tar ju bara bort den ena, typ en av [.sound] Tar du bara bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Jo, jag har köpt en extra ljudfil i affären. Sen när jag testade så tog jag två låtar, men sen när man går in i pressen så startas bägge samtidigt så det blir helt konstigt. Så nu undrar jag om det finns något sätt att fixa det. Vadå helt konstigt? Att båda startas samtidigt? I sånna fall vad hade du trot då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 13 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 typ lista. Men då är du ingen menning med dom där sakerna i affären <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 typ lista. Men då är du ingen menning med dom där sakerna i affären <_<Ne.. några saker man kan köpa i affären är helt onödigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 13 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 Bajs också, där rök dom 2500 fm :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.