Jolt Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 säker på att du inte är 97:a?dom "flästa" brukar stava ordet "flesta" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 säker på att du inte är 97:a?dom "flästa" brukar stava ordet "flesta"Han räknas nog också till 97:erna ;) Det finns de äkta 97:erna, och de som är 97:er mentalt.Fats stavning är endast en liten faktor i 97-syndromet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
STFU Skrivet 14 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 (redigerat) Det är väl inget problem med dem? fast dom flästa är jobbiga! :angry: så jag vet hur det känns"Inget problem" ? Det är som att säga att det inte är något problem men hungern i de fattiga länderna. Det är dom som skapar HAT på internet! Redigerat 14 Maj 2008 av STFU Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 (redigerat) Det är väl inget problem med dem? fast dom flästa är jobbiga! :angry: så jag vet hur det känns"Inget problem" ? Det är som att säga att det inte är något problem men hungern i de fattiga länderna. Det är dom som skapar HAT på internet! Ja det är verkligen problem med dom.Håller med, det är dom skapar HAT på internet! Redigerat 14 Maj 2008 av Contox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 STFU gör ett parti plz, jag lovar att du spöar moderaterna och soccarna i nästa val:O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Är med i insamlinglistan :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Det är väl inget problem med dem? fast dom flästa är jobbiga! :angry: så jag vet hur det kännsDu är jobbig. Vart vill du komma? Du citerar mitt inlägg utan någon åtgärd i det?Är du en 97:A eller? :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Och ni är så mognare än 97:or som trackar på de mindre, som om ni inte vart personer som hade svårt och skilja på å-o och ä-e. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Syndikalist Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Det är väl inget problem med dem? fast dom flästa är jobbiga! :angry: så jag vet hur det känns Du är jobbig. Vart vill du komma? Du citerar mitt inlägg utan någon åtgärd i det?Är du en 97:A eller? :lol: Är du blind eller bara dum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Jag var som de för länge sedan, men de ska fanimej ut! De förstår när de blir äldre. BANNA VARENDA JÄVEL! ((Speciellt Krille)) //TW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
STFU Skrivet 15 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Och ni är så mognare än 97:or som trackar på de mindre, som om ni inte vart personer som hade svårt och skilja på å-o och ä-e.Är du bara dum eller försöker du bli hatad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Det är väl inget problem med dem? fast dom flästa är jobbiga! :angry: så jag vet hur det känns Du är jobbig. Vart vill du komma? Du citerar mitt inlägg utan någon åtgärd i det? Är du en 97:A eller? Är du blind eller bara dum? Du får mig tro både och :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg