Hoppa till innehåll

Bort Med Ohyran!


STFU
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 127
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

sorry för off-topic meb skriver jag mycket onödiga inlägg.förut gjorde jag det men nu har det blivit bättre.(tror jag)

 

on-topic:lets kill the 97 n00bs

Du är #1 på min omogenhets lista.

 

Håller med, delat med Krille97.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wendos är väll med på listan? Fast han är bannad. Jag anmälde alla inlägg som innehöll skit.

 

Jag var fuskas mest hatade person innan jag slutade.

 

Karamellking: LÅL. En mogen person vet var "stor" bokstav är. Och att man har "mellanrum" mellan punkten och en mening. Nu är jag nog med på listan, hoppas inte det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wendos är väll med på listan? Fast han är bannad. Jag anmälde alla inlägg som innehöll skit.

 

Jag var fuskas mest hatade person innan jag slutade.

 

Karamellking: LÅL. En mogen person vet var "stor" bokstav är. Och att man har "mellanrum" mellan punkten och en mening. Nu är jag nog med på listan, hoppas inte det

Även om KaramellKings svenska suger, är den iallfall bättre än din.

 

"Väll"

"Himmlen"

Sen säger man; En mogen person vet vad stor bokstav är, och att man har mellanrum mellan punkt och mening.

 

DO NOT FLAME ME

Jag vet att min svenska absolut inte är perfekt heller, så ni behöver inte påpeka.

Redigerat av SunEspeon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wendos är väll med på listan? Fast han är bannad. Jag anmälde alla inlägg som innehöll skit.

 

Jag var fuskas mest hatade person innan jag slutade.

 

Karamellking: LÅL. En mogen person vet var "stor" bokstav är. Och att man har "mellanrum" mellan punkten och en mening. Nu är jag nog med på listan, hoppas inte det

Även om KaramellKings svenska suger, är den iallfall bättre än din.

 

"Väll"

"Himmlen"

Sen säger man; En mogen person vet vad stor bokstav är, och att man har mellanrum mellan punkt och mening.

 

DO NOT FLAME ME

Jag vet att min svenska absolut inte är perfekt heller, så ni behöver inte påpeka.

 

lålgam0n. Jag är 1 år äldre än 97orna.

 

Vell, väll? Ingen av dom stavningarna ser bra ut.

Det med "Himmlen" var, 1 år sedan jag skrev. Orkar inte heller redigera gramatikfel på min sönderlaggade dator.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wendos är väll med på listan? Fast han är bannad. Jag anmälde alla inlägg som innehöll skit.

 

Jag var fuskas mest hatade person innan jag slutade.

 

Karamellking: LÅL. En mogen person vet var "stor" bokstav är. Och att man har "mellanrum" mellan punkten och en mening. Nu är jag nog med på listan, hoppas inte det

Du är #1 på min hat-lista och #2 på omogenhets listan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

om en grupp dumma männiksor utgör en hel generation då?

Men om det finns undantag *host*som mig*host*?

 

Du är absolut inte ett undantag. Du spammade sönder hela Kattgruppen, vilket jag anser vara väldigt omoget.

 

Måste faktiskt försvara honom här då Kattgruppen är en anarkistisk spamgrupp, du får alltså göra vad du vill.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...