Musten Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 om en grupp dumma männiksor utgör en hel generation då? Men om det finns undantag *host*som mig*host*? Du är absolut inte ett undantag. Du spammade sönder hela Kattgruppen, vilket jag anser vara väldigt omoget. Katgruppen är ju ett spamforum ffs. Men på vilket sätt är jag omogen? Ja, men du floodade, och det är jobbigt och omoget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 jag bär avataren ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winjaaa Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Såklart man är med i kampen mot ohyran : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Ja, jag vill ha bort 97, så jag bär avataren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Syndikalist Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Ja, jag vill ha bort 97, så jag bär avataren.vi är emot dig också. <_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Jo, visst, dom är jobbiga, stavar dåligt och är allmänt okunniga, så jag är med i kampen! Men jag bär ändå min egna avatar. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Ja, jag vill ha bort 97, så jag bär avataren.vi är emot dig också. <_> Ja, det vet jag, men jag är emot 97. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 97:or = Spamm Spamm Spamm. Ett solklart exempel är krille_97 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Var ligger jag då? (är bara sugen på att veta) Topp 5 på fuska.ses mest dryga personer, bra jobbat! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Jo, visst, dom är jobbiga, stavar dåligt och är allmänt okunniga, så jag är med i kampen! Men jag bär ändå min egna avatar. ;) Word. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 skaparen av den här tråden är också smittad av 97a syndromet http://www.fuska.se/forum/Arbete_I_Hemkunskapen-t105749.html jag menar, titta bara, han sa att han inte hittade något och sen skrev någon annan en länk till wikipedia-,- snacka om att inte förstå hur google funkar-,- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 (redigerat) Det är inte skaparen. Redigerat 19 Maj 2008 av EDOBEM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg