Hoppa till innehåll

Bort Med Ohyran!


STFU

Rekommendera inlägg

  • Svar 127
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

skaparen av den här tråden är också smittad av 97a syndromet http://www.fuska.se/forum/Arbete_I_Hemkunskapen-t105749.html

 

jag menar, titta bara, han sa att han inte hittade något och sen skrev någon annan en länk till wikipedia-,- snacka om att inte förstå hur google funkar-,-

Jag ser inget inlägg av STFU där... <_>

 

Jag tror han menade skaparen av tråden han länkade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Jo, visst, dom är jobbiga, stavar dåligt och är allmänt okunniga, så jag är med i kampen!

 

Men jag bär ändå min egna avatar. ;)

Känner mig lite av en hycklare, JET minns du inte när du var likadan? Jag minns iallafall det. (När jag var likadan)

 

Men de ska ändå ut!

Redigerat av TheWho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, visst, dom är jobbiga, stavar dåligt och är allmänt okunniga, så jag är med i kampen!

 

Men jag bär ändå min egna avatar. ;)

Känner mig lite av en hycklare, JET minns du inte när du var likadan? Jag minns iallafall det. (När jag var likadan)

 

Men de ska ändå ut!

 

Ofta du har varit 97:a. O:

 

Jag trodde du var 15 eller nåt när du var 9. ;__;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och ni är så mognare än 97:or som trackar på de mindre, som om ni inte vart personer som hade svårt och skilja på å-o och ä-e.

Är du bara dum eller försöker du bli hatad?

 

Försöker du påstå att du har vunnit all respekt från mig?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi har alla varit som 97:orna är idag - Men på vår tid fanns det ingen som hade vett nog att göra ngt åt det- Så nu ser vi till att göra det!

 

Självklart skulle jag inte blivit glad om jag inte skulle fått vara här när jag var i deras ålder, men jag skulle gotten over it. Detta är för forumets skull, ett ställe där man ska kunna diskutera ämnen på en nivå som passar- Men det funkar inte med 97:orna.

 

Det kvittar om 97:orna säger liksom "okej, jag ska försökam bete mig moget", för det kan de inte, även om de försöker- Wisdom kommer med tiden, och under den tiden så ska ni hålla er borta. Gå och invadera fuska.nu istället lol xD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...