DonaldDuck Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Är jag jobbig?Inte vad jag tycker, men de där andra tycker säkert det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst robloxSpelare Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 (redigerat) Fuck off and die, nannanaananaaaa KUNG. vad du är fjantig. Redigerat 17 Maj 2008 av robloxSpelare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Syndikalist Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Fuck off and die, nannanaananaaaa KUNG. vad du är fjantig. Du tar första plats :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Jag stör mig på folk som tror att dem är bättre än oss 96, bara för att dem råkar vara 15 år?, who really gives a fuck? Jag bryr mig för f*n inte om ni är 4 år äldra, jag kan ändå vara lika mogen som er? Så sluta hacka på oss som är 95-97! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Kanske, men du är inte lika mogen som dom ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 (redigerat) Fuck off and die, nannanaananaaaa KUNG. vad du är fjantig. Du tar första plats :) håller med syndikalist, roblox är värst Redigerat 17 Maj 2008 av Khazar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 97:or är s*tans avkommor, hacka på dom inte på 95-96:or. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 (redigerat) KAn du länka till nån onödig tråd jag har gjort? nu ska jak ega dig litte gran http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=102377&hl= 95:or eger ju :D vi kann stava jete bra tyker jak ialafall!!!1!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!one!!!!!!!!!!!!!1!!! Skoja, tycker att vissa 97:or är jobbiga men vad ska man göra åt saken? Låt dom va vad stör det er? Fast ibland kan det vara jobbigt med att typ nån som inte vet överhuvud taget vad tråden handlar om sen kommer han in och skriver nåt som typ "Jag vet inte :unsure: " eller så. 95:Or är faktiskt coola, jag tycker alla som är födda 1990-1999 är coola eftersom vi är dem som föddes i det sista 10 talet av 1000-talet :D Tänk vi är historiska om typ 1000 år till kanske nån människa säger "OH COOLA (på den tiden kommer coola betyda kolla)DEN SNYGGE ***** SPELADE VM FINAL I FOTBOLL I DEN HÄR ARENAN OCH HAN HETTE ARSENALGEEK I FUSKA.SE". :D Redigerat 17 Maj 2008 av ArsenalGeek Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Det finns inga dumma generationer. Bara dumma människor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 om en grupp dumma männiksor utgör en hel generation då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 om en grupp dumma männiksor utgör en hel generation då?Men om det finns undantag *host*som mig*host*? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 om en grupp dumma männiksor utgör en hel generation då?Men om det finns undantag *host*som mig*host*? Du är absolut inte ett undantag. Du spammade sönder hela Kattgruppen, vilket jag anser vara väldigt omoget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg