Dezen Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 sorry för off-topic meb skriver jag mycket onödiga inlägg.förut gjorde jag det men nu har det blivit bättre.(tror jag) on-topic:lets kill the 97 n00bs Du är #1 på min omogenhets lista. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 sorry för off-topic meb skriver jag mycket onödiga inlägg.förut gjorde jag det men nu har det blivit bättre.(tror jag) on-topic:lets kill the 97 n00bs Du är #1 på min omogenhets lista. Håller med, delat med Krille97. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Wendos är väll med på listan? Fast han är bannad. Jag anmälde alla inlägg som innehöll skit. Jag var fuskas mest hatade person innan jag slutade. Karamellking: LÅL. En mogen person vet var "stor" bokstav är. Och att man har "mellanrum" mellan punkten och en mening. Nu är jag nog med på listan, hoppas inte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 (redigerat) Wendos är väll med på listan? Fast han är bannad. Jag anmälde alla inlägg som innehöll skit. Jag var fuskas mest hatade person innan jag slutade. Karamellking: LÅL. En mogen person vet var "stor" bokstav är. Och att man har "mellanrum" mellan punkten och en mening. Nu är jag nog med på listan, hoppas inte det Även om KaramellKings svenska suger, är den iallfall bättre än din. "Väll" "Himmlen" Sen säger man; En mogen person vet vad stor bokstav är, och att man har mellanrum mellan punkt och mening. DO NOT FLAME ME Jag vet att min svenska absolut inte är perfekt heller, så ni behöver inte påpeka. Redigerat 18 Maj 2008 av SunEspeon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Var ligger jag då? (är bara sugen på att veta) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Wendos är väll med på listan? Fast han är bannad. Jag anmälde alla inlägg som innehöll skit. Jag var fuskas mest hatade person innan jag slutade. Karamellking: LÅL. En mogen person vet var "stor" bokstav är. Och att man har "mellanrum" mellan punkten och en mening. Nu är jag nog med på listan, hoppas inte det Även om KaramellKings svenska suger, är den iallfall bättre än din. "Väll" "Himmlen" Sen säger man; En mogen person vet vad stor bokstav är, och att man har mellanrum mellan punkt och mening. DO NOT FLAME ME Jag vet att min svenska absolut inte är perfekt heller, så ni behöver inte påpeka. lålgam0n. Jag är 1 år äldre än 97orna. Vell, väll? Ingen av dom stavningarna ser bra ut. Det med "Himmlen" var, 1 år sedan jag skrev. Orkar inte heller redigera gramatikfel på min sönderlaggade dator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Väl, annars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Wendos är väll med på listan? Fast han är bannad. Jag anmälde alla inlägg som innehöll skit. Jag var fuskas mest hatade person innan jag slutade. Karamellking: LÅL. En mogen person vet var "stor" bokstav är. Och att man har "mellanrum" mellan punkten och en mening. Nu är jag nog med på listan, hoppas inte det Du är #1 på min hat-lista och #2 på omogenhets listan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Ni som tycker som nästan alla i den här trådern, byt till min avatar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 om en grupp dumma männiksor utgör en hel generation då? Men om det finns undantag *host*som mig*host*? Du är absolut inte ett undantag. Du spammade sönder hela Kattgruppen, vilket jag anser vara väldigt omoget. Måste faktiskt försvara honom här då Kattgruppen är en anarkistisk spamgrupp, du får alltså göra vad du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
volvo_850 Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 (redigerat) Haha, om de blir utrotade/bannade lär vi väl snart få se kisss98, coolgirl98 och krille98 :D Redigerat 18 Maj 2008 av volvo_850 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Sprid vidare Avataren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg