Khazar Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 varje gång jag startar firefox är det såhär, även om jag tar bort kopplingen till proxyn så ändras den till de där och de där dumma medelandet kommer fram-,- hur ska jag ta bort de? det är störande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Klicka på "direktansluten till internet" Sedan ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 ja, min står på direktanslutning och jag har aldrig fått det felet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 14 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 (redigerat) suck-,- om jag trycker på "direktansluten till internet" sen trycker ok så funkar de, men när jag sen stänger firefox och startar de igen är de samma problem igen det började vara såhär i förrgår Redigerat 14 Maj 2008 av Khazar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 konstigt.. det värkar som att proxy har blivit en standardinställning, jag själv skulle kunna klara att ändra det varjegång jag startar FF för att slippa använda IE. jag tror det skulle fixa sig om du går in på C:/documents and settings/din användare/appication data (ungefär nåt sånt jag kanske har fel) och raderar mozilla-mappen men då försvinner alla sparade inställningar, det är typ som att installera om FF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Om du avinstallerar firefox och laddar ner det igen borde det fungera som det ska. Då får du alla basic-inställningar och en ny programvara. Om inte så ligger felet någon annanstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.