Gäst GunsNroses Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 japp, testa ta lite Aloe Vera kräm på dom och dom kommer inte alls vara lika stora eller så försvinner dom. jag testa och morgonen efter jag hadde gjort det så var dom nästan borta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Tack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 Tack :Dbara testa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Detta ska man ju prova ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Detta ska man ju prova !jag tror det ska gå med vilken slags Aleo 'Vera som helst men det ska nog vara så ren som möjligt(utan massa parfym och sånt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Haha, det förstår jag. (= Sånt som man köper i hälsobutiker typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 (redigerat) Jag vet ett bättre sätt, pressa ut skitet, kläm till med naglarna på finnen så trycks det ut :D Redigerat 15 Maj 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Jag vet ett bättre sätt, pressa ut skitet, kläm till med naglarna på finnen så trycks det ut :Ddet kan man också göra sen ta på Aleo Vera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Clerasil, först "Face Wash" eller va de nu heter, sedan nån annan Clerasil-kräm=Inga finnar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Clerasil, först "Face Wash" eller va de nu heter, sedan nån annan Clerasil-kräm=Inga finnar!funkar knappt inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Clerasil my ass, blåser folk på pengar. Basiron funkar mot acne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Clerasil, först "Face Wash" eller va de nu heter, sedan nån annan Clerasil-kräm=Inga finnar!funkar knappt inte... Funakr alldeles utmärkt för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.