Gäst Logfan Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 undrar om ni inte skulle göra så att man kunde låna fm från banken? hade ju varit bra när man måste betala alla fm till sin avatar och sånt.. Sen så måste man ju självklart betala tillbaka innom 30 dagar typ abbars får man minus fm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 undrar om ni inte skulle göra så att man kunde låna fm från banken? hade ju varit bra när man måste betala alla fm till sin avatar och sånt.. Sen så måste man ju självklart betala tillbaka innom 30 dagar typ abbars får man minus fm? Nej, däremot kan du få låna av mig med en ränta på 10% per dag om du vill. //TW Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 (redigerat) undrar om ni inte skulle göra så att man kunde låna fm från banken? hade ju varit bra när man måste betala alla fm till sin avatar och sånt.. Sen så måste man ju självklart betala tillbaka innom 30 dagar typ abbars får man minus fm? Onödigt, du behöver få tag på 100fm, du får en avatar för 100fm, och att få tag på 100 fm går lätt som en plätt. Redigerat 15 Maj 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 njaah,skulle nog missbrukas.Fast glömde precis hur.:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Låna av banken ? Du sätter ju in dina egna ? =S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 gillar inte idén, men man skulle ju kunna låna av en medlem som TheWho skrev, men med lite lägre ränta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 gillar inte idén, men man skulle ju kunna låna av en medlem som TheWho skrev, men med lite lägre ränta...Det finns väl inga regler om att man inte får låna FM av andra personer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 nä inte vad jag vet, men eftersom det är emot reglerna att köpa en avatar och inte lämna tillbaks så måste det vara emot reglarna att låna utan att lämna tillbaks, men att låna överhuvudtaget av medlemmar borde man få tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Mjo, det kan jag hålla med om. Men ska räntan vara fast för alla eller ska utgivaren bestämma ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 det ska väl vara som med avatarpriser, att den inte är fast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 (redigerat) Läs reglerna, lånar man, har en avatartävling eller vad f*n som helst och inte betalar så får man böta. Jag hade en avatartävling där X vann, men jag vägrar betala de 100 fuskamynt jag utlovats. Då PM:ar X admin och admin tar bort 100 av mina fuskamynt och skickar till X och han tar också bort ytterligare 1000 fuskamynt som böter. (Dessa går till sidan) Redigerat 15 Maj 2008 av TheWho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Syndikalist Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Soft Då kan jag låna 3000000000000000000000000000000000000000000000000 av banken och köpa en massa specialstatus, och sen skita i att betala, och få det i minus. Vad händer annars då? Skickar banken ut skatteverket efter mig? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.