Gäst Umbreon_Moon Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Jag tycker du kan köpa gamla hederliga Diablo II. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Epaaj: 3an, Tiberium wars... Jag har inte spelat det så mycket och kan inte säga om det är bra eller dåligt. Men Red Alert 1 och 2 och Command and Conquer: Generals är riktigt fina spel. Vill du ha någorlunda snygg grafik är det Generals du bör titta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Epaaj: 3an, Tiberium wars... det där spelet skulle jag rekomendera och sen kan du ju skaffa expansionen kanes wrath som släpptes för typ 2 veckor sen. blir grymt kul med det. finns mycke fler fordon och trupper och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Slaget om Midgård 2 med expansion Häxkungens Tid Red Alert 2 - Gammalt men bra, 3:an är på väg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.