Jote Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 För mig funkar Ctrl - Shift - C så det är du som gör något fel eller så är det något fel på ditt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Olley Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Hej! Jag köpte the sims 3 i torsdags och jag har fortfarande inte förstått hur man får upp fuskrutan? står ju i papperna som står med att det ska vara Ctrl - Shift - C men det funkar inte! någon som vet varför kanske?Asså om du har windows vista så ska du trycka: ctrl + shift + windows + C :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Nej, jag har Vista och jag trycker Ctrl - Shift - C. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WizZ Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Hej! Jag köpte the sims 3 i torsdags och jag har fortfarande inte förstått hur man får upp fuskrutan? står ju i papperna som står med att det ska vara Ctrl - Shift - C men det funkar inte! någon som vet varför kanske?Asså om du har windows vista så ska du trycka: ctrl + shift + windows + C :) Jag har oxå vista behöver bara andvända ctrl + shift + C Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 Jag med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bart1 Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Jag har också vista. funkar för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rooonja Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 (redigerat) Hej! Jag köpte the sims 3 i torsdags och jag har fortfarande inte förstått hur man får upp fuskrutan? står ju i papperna som står med att det ska vara Ctrl - Shift - C men det funkar inte! någon som vet varför ka Redigerat 7 Juli 2009 av rooonja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Prova med windows ändå jag tror det ska gå, det är ett ascoolt spel, att dom har hittat på allt :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool98 Skrivet 13 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2009 har du testat windows+shift+c (windows är flaggan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 ts3 äger :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg