fruesgkuas Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Jag som alla andra MMORPG spelare söker alltid efter ett spel som är så billigt som möjligt och som inte ligger i Open/Closed beta. sedan finns det ju flera krav som behövs för att ett spel ska anses vara ett bra MMORPG spel, som till exempel grafik, pvp, pve etc. Det finns också många saker som bevisar att perfect world är bättre att spela än world of warcraft. några är Perfect World: F2P Housing System! Player Town System typ flying cities och guild cities Invasioner från vanliga NPC's (monster) Slåss medans du flyger Grymt coola classer och vapen :o Bättre grafik. Ta dig som säger något annat. tror du inte att det är så? kolla in det själv. jag sa "Fy vilket dåligt spel" när jag såg det på youtube. men sedan dagen efter så testade jag utav ren nyfikenhet. och det var det bästa F2P spel som jag har spelat i hela mitt liv. Siege Weapons Territory/Territorial Krigs System Max level = 120 Best av allt: Möjlig penalty för att döda lowbies i jämförelse med world of warcraft då du bara springer omkring och blir dödad av någon horde/ally medans du levlar i t.ex STV. Classes som kan ha pets: ALLA Classes: Mage, Warrior, Warebeast, Warefox, Priest, Archer World Of Warcraft: P2P $10 i månaden.. glöm det lol Större område att röra sig på större områden med allierade (Mayor cities) Hyffsat bra grafik, jag säger inte att det är dåligt... För tillfället max level = 70 classes som kan ha pets: Hunter, Warlock Classes: Hunter, Rogue, Mage, Warlock, Priest, Druid, Shaman, Paladin, Warrior Sedan finns det ju inställningar som förbättrar grafiken på world of warcraft, men även det på perfect world. sämsta grafikkvalitéinställningar på world of warcraft och perfect world = mycket ekvivalenta Bästa grafikkvalitéinställningar på world of warcraft och perfect world = Perfect world äger ut world of warcraft Fast, det finns ju de personer som villigt betalar $10 i månaden. visst. men det är 70kr som man kunnat lagt på någonting annat -_- Detta är inte något sätt att framföra PW utan snarare lite information, vet inte hur man gör en omröstning, snälla berätta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 (redigerat) Asså perfect world tyckte jag var bra men det är långt ifrån samma spelkänsla som WoW lvla all the way på perfect world ? jätte kul På WoW så börjar det roliga på 70 när man kan PvPa, PvEa skaffa olika gear för olika specs och testa olika saker.. perfect world är väl kul tills lv 30 kanske >_> Man behöver häller inte lvla i STV så viktigt är inte det, finns theamore som man kan lvla i som alliance, tills kanske 35 då går man till STV och gör questsen där då är alla allys lägre lvl än en.. Redigerat 15 Maj 2008 av Wrickedbones Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 15 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 (redigerat) Mycket sant, mycket sant. Men som sagt, letar du efter ett bra spel så väljer man ju hällre PW om man vill ha bra grafik och någonting gratis. Självklart försvinner spelkänslan i PW. Men de kan ju förändras vid senare tillfällen.. Och hur kul är det och levla i Theamore isle? lol.. orka det som ally Redigerat 15 Maj 2008 av fruesgkuas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 ska kanske testa prefect world,orka betala 120 kr (?) i månaden för ett spel.Slutade pga av det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Du betalar ibland 599kr för ett spel som håller i en vecka tills du klarat ut det. Sen inhandlar du ett nytt nästa månad. Är det bättre? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 15 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 (redigerat) Du betalar ibland 599kr för ett spel som håller i en vecka tills du klarat ut det. Sen inhandlar du ett nytt nästa månad. Är det bättre? Jag tror inte att det finns någon person på denna jord som är mellan 10-70 år som köper sina spel.. de laddar ned med bitcomet eller något annat nedladdningsprogram -_- fast jag kan ha fel. Sedan så spelar man ju hellre ett gratisspel än något man betalar för, men att spela ett P2P spel kan ha sina fördelar, till exempel ett evigt liv i spelarens ögon Redigerat 15 Maj 2008 av fruesgkuas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 kan nån ge mig länken att ladda ner det där spelet.Om man laddar ner det alltså :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Du betalar ibland 599kr för ett spel som håller i en vecka tills du klarat ut det. Sen inhandlar du ett nytt nästa månad. Är det bättre? Jag tror inte att det finns någon person på denna jord som är mellan 10-70 år som köper sina spel.. de laddar ned med bitcomet -_- Jaså, det tror du? Jag är 14 år och köper/beställer mina spel lagligt. Som alla andra jag känner. Och om det hade varit så att alla över 10 laddat ner sina spel skulle alla spelutvecklare gå i konkurs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Du betalar ibland 599kr för ett spel som håller i en vecka tills du klarat ut det. Sen inhandlar du ett nytt nästa månad. Är det bättre? Jag tror inte att det finns någon person på denna jord som är mellan 10-70 år som köper sina spel.. de laddar ned med bitcomet eller något annat nedladdningsprogram -_- fast jag kan ha fel. Nu var du inte seriös va?P: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 Du betalar ibland 599kr för ett spel som håller i en vecka tills du klarat ut det. Sen inhandlar du ett nytt nästa månad. Är det bättre? Du har faen rätt, köpte nå Dragon Ball Z gameboy spel i luleå när vi var där med skolan, satt i bussen på väg hem och klarade ut de... hade 600kr för middag, nått att köpa och.... nått att köpa, men köpte spelet för 599kr och hade 1 kr över till middag.. n1 :P kunde f*n ha köpt en bärbar svartvit tv för så mycket såg jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2008 (redigerat) Jag testade PW och det sög.... så jäkla shitty uppbygt, ingen känsla alls... och det tar ju f*n typ 10 minuter att levla från lvl 1-2 vill inte veta hur lång tid det tar i lvl 30... Redigerat 15 Maj 2008 av BloodRogue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stamper Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 WoW Registration och hemsidan e rätt tämligen mycke bättre <_< Går ju knappt o göra en account och aktivera den på cubizone >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg