Fruktnystan Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) ** Observera att denna tråd innehåller ocensurerade spoilers som kan avslöja viktiga delar ur spelets handling ** Spoilers ohoj, men fuck that shit. När man klarar alla Derricks uppdrag och alla tillgängliga av Francis uppdrag blir man ju tvingad att döda någon av dem . Detta är som valet mellan Playboy X och Dwayne, fast oändligt mycket svårare. Jag blev riktigt ledsen när jag stog där på taket och skulle skjuta någon av dem, för jag tyckte så synd om båda. Derrick som precis börjat häva sig upp ur fyllan och har kommit in på rätt spår och Francis som egentligen inte vet vad han vill, men som tänker bli en bra polis. Jag dödade Francis , och det kändes hemskt när Niko senare pratade med de olika MacReary-syskonen och ingen visste att det var han som gjort det. Så, vem dödade ni? Jag behöver verkligen synpunkter på det här. Redigerat 18 Maj 2008 av nico Spoliervarning tillagd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) Dödade Francis ... kom igen, Derrick äger ju. :) Bonusen du får om du dödar Francis är att du kan ringa honom och få bort en stjärna, vilket du endå kan få genom att bli ihop med Lawchick. Redigerat 18 Maj 2008 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) dödade Francis , tvekade aldrig på att det var han som skulle dödas... Redigerat 18 Maj 2008 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zidso Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Är det inte en spoiler att skriva vad som händer i spelet, och att säga hur man ska göra, liksom meningen med dessa val i spelet är ju att man ska få konsekvenser för sina handlingar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Dödade Francis... kom igen, Derrick äger ju. :) Bonusen du får om du dödar Francis är att du kan ringa honom och få bort en stjärna, vilket du endå kan få genom att bli ihop med Lawchick. Om man dödar Francis. Kan man ringa Derrick för att få bort en stjärna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 nej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Varför ska alla krångla till det?! Kan inte alla skriva rätt iaf rätt när det är vad som händer. Jag fattar ju själv att om man dödar Francis så kan man inte ta bort en stjärna men... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) Jag ville inte döda någon av dem så jag dödade francis . Han var ett större hot mot niko än derrick. Redigerat 18 Maj 2008 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam94 Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 (redigerat) Vad får man av om man dödar Francic då?. skönaste kommentaren av Niko på detta uppdraget: Francic: Don´t miss Niko. You might hit me. Niko: I´ll hit who I´m aiming at, don´t worry. :D Redigerat 16 Maj 2008 av Adam94 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Jag ville inte döda någon av dem så jag dödade francis. Han var ett större hot mot niko än derrick. Tänkte precis samma sak. Var orolig att jag skulle bli Francis slyna om inte dödade honom. Nej, jag gillar inte Francis eftersom han har hotat Niko att avslöja saker och ting, inte nog med att han är en korrupt polis. Litade inte på honom, så jag valde att döda Francis. För övrigt kan ni andra spoilerhoror använda SPOILERTAGS eftersom det finns människor som inte klarat ut spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adam94 Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Spoilers ohoj, men fuck that shit. När man klarar alla Derricks uppdrag och alla tillgängliga av Francis uppdrag blir man ju tvingad att döda någon av dem. Detta är som valet mellan Playboy X och Dwayne, fast oändligt mycket svårare. Jag blev riktigt ledsen när jag stog där på taket och skulle skjuta någon av dem, för jag tyckte så synd om båda. Derrick som precis börjat häva sig upp ur fyllan och har kommit in på rätt spår och Francis som egentligen inte vet vad han vill, men som tänker bli en bra polis. Jag dödade Francis, och det kändes hemskt när Niko senare pratade med de olika MacReary-syskonen och ingen visste att det var han som gjort det. Så, vem dödade ni? Jag behöver verkligen synpunkter på det här. Derrick vet ju om det, direkt efter uppdraget ringer Niko till han o han säger:"Shit, you did it. A bolt of lightning from outta the fucking blue." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 Jag ville inte döda någon av dem så jag dödade francis. Han var ett större hot mot niko än derrick. Tänkte precis samma sak. Var orolig att jag skulle bli Francis slyna om inte dödade honom. Nej, jag gillar inte Francis eftersom han har hotat Niko att avslöja saker och ting, inte nog med att han är en korrupt polis. Litade inte på honom, så jag valde att döda Francis. För övrigt kan ni andra spoilerhoror använda SPOILERTAGS eftersom det finns människor som inte klarat ut spelet. Jag tänkte exakt som du gjorde. Någon som har dödat Derrick? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg