DonaldDuck Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 det funkar på vista :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 21 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Bra! :D Här är några Pokemon som möjligtvis kommer med i spelet: Fake Pokemon [1] Game_sprites.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rubbew Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Jag kan vara med och hjälpa till med nåt ;) om det behövs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Hur fixar man hem musiken från spelmusiksidan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 25 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Hur fixar man hem musiken från spelmusiksidan?Högerklick > Spara fil som... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 26 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2008 Jag kan vara med och hjälpa till med nåt ;) om det behövsSnällt!Jag behöver in och utsidan på ett flygplan (i spelform och inte otecknat) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 man kan bara gå runt runt runt i demot... verkar inte så roligt -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 28 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 man kan bara gå runt runt runt i demot... verkar inte så roligt -.-Om du läser så står det att domot var väldigt snabbt gjort så du får vänta på demo 2 som kommer när jag har ett flygplan i spelformat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
N1ck3 Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Hej,jag har kommit på några systya pokemon namn som rayogry och sånt adda mig på hotmail för mer [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
N1ck3 Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 (redigerat) <<<Kolla diagtowsorry gjorde den på paint på typ 30sec Vad tycks? Redigerat 3 Juni 2008 av freakynicke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 3 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Den var cool! Kommer nog att hamna med i spelet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
N1ck3 Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 (redigerat) Här e några namn :D Rayogry Puremeow Hindraz Krondra Grinack Sunqaza Pintel Gozar Lizybitch Latidon Orlard Diagaz Dindraz Lodatz Bigdril Bizzer Lonzar Loxina Redigerat 3 Juni 2008 av freakynicke Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg