JosJuice Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Jag gjorde något konstigt moln till flygplans-scenen... Säg till om jag ska göra fler. moln1.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Snyggt moln. :) :) Har gjort en bild med flygplanet när det flyger. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 JosJuice: Molnet hamnar med! Tack! :D Modyzzon: Bra! När kan du skicka det? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Så fort jag blir klar. Är sjuk så jag lär sitta vid datorn ganska mycket idag, lär bli klar vid lunch. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Är sjuk så jag lär sitta vid datorn ganska mycket idagSame here! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Är det några Pokémon/Pokémonnamn du vill ha om det ska vara några nya pokémon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Pokenamn behövs inte så många av men jag behöver fler pokemon! ;) Jag kan göra ett exempel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Ok, jag kan göra några Pokémon och ladda upp samtidigt som jag lägger upp flygplanet. Vilket program använder man för att göra sprites? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Spara dem här och mixa dem i paint eller gör helt egna :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 OK, ska testa med det programmet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Alla fake pokemonen i spel form här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 6 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg