Raptomex Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 Nämen :lol: Skulle alla barn vara så smarta på riktigt så skulle dom vara den nya generationen, dom skulle vara Einsteins när dom är vuxna. Inga barn kan saker som javascript å sånt. Hom framstår ju som en riktig smart skalle där, när hon programerar å sånt. Nä, för det är så otroligt uppenbart fejk och det är uppenbart att hon inte fattar ett dugg av det hon snackar om. Jag ger upp.Det är ju det som är en del av allt. Såklart att det är fejk, detta är hoppöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst asd Skrivet 28 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2008 hon e jete braaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 29 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Hur ska man få dom att förstå??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 Hur ska man få dom att förstå??? :huh:Det är bara att inse...Det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 29 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2008 inte ens jag vet vad java script är och jag är äldre än hon självklart fake Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tewhaten Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.