DonaldDuck Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 varför är det så här?(under ett helt vanligt ämne) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 har du tryckt på: Visningslägen>Växla till: Trådad > Standard > Växla till: Linjär+ den ska stå på standard. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 17 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 har du tryckt på: Visningslägen>Växla till: Trådad > Standard > Växla till: Linjär+ den ska stå på standard. jag hade inte tryckt på det men det var så ändå..tack för hjälpen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Ursäkta att jag möjligtvis lite offtopic(dock har detta relevans till bilden). Varför sudda ut namnen? Är dessa verkligen så jättehemliga??? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 hände mej en gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Bug skulle jag tro :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Bug skulle jag tro :)Snälla gubben, läs tråden innan du svarar. Han har fått svar och sagt tack. För att slippa varning i framtiden, läs tråden innan du postar inlägg. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg