nimsan Skrivet 17 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2008 Hej! Jag letar efter alla orihalcum+ för att göra ultima blade jag har allt som behövs förutom blazing gem! Vart kan jag få tag på den? Eller nån stans man får tag på blazing saker bara för att då droppar dom säkrt gem! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Blazing Gem kan man få från Fat Bandit och Fiery Globe i Agrabah. Du kan ju också använda en keyblade som ökar chansen att få Blazing Gem, tror den heter Sweet Memories (Från nalle puh). Och om Kalle, Långben och Sora kan Jackpot på abilities, välj dom. Då ökar chansen ännu mer. Chansade att du snackade om KH2 nu xP Här är bilder nedanför hur Fat Bandit och Fiery Globe ser ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nimsan Skrivet 18 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Wow tack! Men en till fråga jag har exakt allt som behövs för att göra ultima blade men ändå går det inte ... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 19 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Du har alla orihalcium+ antar jag. Du måste ha en viss synthesis lvl så att behovet för items halveras. Eller använda den där itemsen som halverar dem... vet inte vad den hette dock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nimsan Skrivet 22 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Men jag har moogle level superior! De räcker väll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 Men jag har moogle level superior! De räcker väll? Det skulle jag tro. Det borde funka... Altså det står på högra sidan hur mycket du har och hur mycket du behöver... är du säker på att du har allt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nimsan Skrivet 24 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Asså själva grejjen är att Ultima blade inte ens finns med i recipies eller free development... så aah... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 24 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2008 Oj.. då vet jag inte. Hoppas någon annan kommer och svarar då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nimsan Skrivet 25 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2008 Nu vet jaaag :gitarr: Man måste ju ha ultima recipie förstås :D Som ligger i mansion! Nu har ja gjort Ultima blade tacktack ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg