DeadAngel Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Varför ska det kosta för att spela spel som Snake och moonlpatrol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Varför ska det kosta för att spela spel som Snake och moonlpatrol? undrar jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 därför man vinner poäng alla skulle då strunta i att skriva inlägg o spela om det var gratis vad tänker du på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Ta det lugnt, han bara undrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Jo men annars är det så lätt att vinna! Och då kan man ju köra det hela tiden och sen är man poängonär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Jo men annars är det så lätt att vinna! Och då kan man ju köra det hela tiden och sen är man poängonär!mm det har du rätt i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Det är nog ett fel när jag ska spela. Det står: Trevligt, försöker du leka 1337 ;) Isåfall så har du lyckats med att bli n00b, en så jäkla ägd n00b =P Skaffa poäng istället =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Det är nog ett fel när jag ska spela. Det står: Trevligt, försöker du leka 1337 ;) Isåfall så har du lyckats med att bli n00b, en så jäkla ägd n00b =P Skaffa poäng istället =D Står det så när du ska spela? Det tror jag knappast! Jag tror ändå inte att Admin skriver sånt! :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 29 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Håller med,Adimin skulle alldrig skriva nåt sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Det är nog ett fel när jag ska spela. Det står: Trevligt, försöker du leka 1337 ;) Isåfall så har du lyckats med att bli n00b, en så jäkla ägd n00b =P Skaffa poäng istället =D LOL, du är bra på att skämta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Det är sant jag lovar det är sant kolla själv här http://www.fuska.se/forum/haha.php dit kommer jag när jag ska spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 Märkligt? Vilket spel skulle su spela? Eller kom det fram när du klickade på spela? Det måste nästan varit nån som hackat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.