0013 Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Gör ni såna här fakta böcker om t.ex. Sverige? Jag har det. Vi har gjort en Sverige bok. Jag gjorde alla 25 landskap + sthlm+gbg+mlö. Nu gör jag en Europabok. jag har gjort 20/50 länder i Europa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Vi har gjort en om sverige. Om alla sveriges landskap Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Också gjort en om sverige fast det var i 6:an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 (redigerat) Ja,det gör vi.vi gjorde i 4:an också. Redigerat 21 Mars 2004 av Silver Star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 vi gjorde i 3:an en sverige bok :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Vi gjorde en sverigebok i fyran och en europabok i femman. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Vi gjorde landskapen i 4an (tror jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 Fröken sa att vi skulle lära oss om hela sverige och läsa nogrant. Jag gjorde helt tvärtom. Jag skrev från en bok :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 för några år sedan(typ i 5:an) så gjorde vi en sverigebok med alla landskap Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 gjorde en sverige bok i fyran, europa bok i femman å en värld bok i sexan. den vi hade gjort i sexan hade alla jobbat på och skrivit allt på datorn å andvänt Publisher för att göra det snyggt. men vad hände? vi vick ett virus och allt raderades <_<... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 I 4:an gjorde jag en Sverige bok och i 5:an en om Monaco och nu en om Cypern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Hej! I 4:an skrev vi lite fakta om Sverige men nu skriver jag om Storbritannien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.