jimpan Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Hej. jag har några andra saker om moddnigen. 1.Hur kan man göra en ny .recall port ställe 2. hur addar man en npc teleporter 3. hur kan man teleportera folk förutom .summon <namn> 4. och hur kan man fixa nya portaler som går till mall och sånt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Det där är inte modding, utan commands till en privat server.4 Googla bara på "Private server commands". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jimpan Skrivet 18 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Det där är inte modding, utan commands till en privat server.4 Googla bara på "Private server commands". Ok men jag hittar inte kan du skicka länkar? jaha vad är det för mogen unge som har anmält mig???! vad har jag gort?!?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Det där är inte modding, utan commands till en privat server.4 Googla bara på "Private server commands". Ok men jag hittar inte kan du skicka länkar? jaha vad är det för mogen unge som har anmält mig???! vad har jag gort?!?! Du har brutit mot fuskas regler genom att ställa den där frågan, du har också brutit mot svensk lag och Blizzards regler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Det där är inte modding, utan commands till en privat server.4 Googla bara på "Private server commands". Ok men jag hittar inte kan du skicka länkar? jaha vad är det för mogen unge som har anmält mig???! vad har jag gort?!?! Du har brutit mot fuskas regler genom att ställa den där frågan, du har också brutit mot svensk lag och Blizzards regler. Svensk lag? Vilken lag är emot Private Servers? o.o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Det finns ingen svensk lag på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Det där är inte modding, utan commands till en privat server.4 Googla bara på "Private server commands". Ok men jag hittar inte kan du skicka länkar? jaha vad är det för mogen unge som har anmält mig???! vad har jag gort?!?! Du har brutit mot fuskas regler genom att ställa den där frågan, du har också brutit mot svensk lag och Blizzards regler. Svensk lag? Vilken lag är emot Private Servers? o.o Upphovrättslagen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweoggy Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 (redigerat) Hej. jag har några andra saker om moddnigen. 1.Hur kan man göra en ny .recall port ställe 2. hur addar man en npc teleporter 3. hur kan man teleportera folk förutom .summon <namn> 4. och hur kan man fixa nya portaler som går till mall och sånt? Ska försöka svara seriöst om man gemför med vissa andra:P 2 Har du laddat ner npc teleporten som jag skickade via pm? 3 och 4 http://forum.ragezone.com/showthread.php?t=398558 GM Commands Redigerat 18 Maj 2008 av Sweoggy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jimpan Skrivet 18 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Hej. jag har några andra saker om moddnigen. 1.Hur kan man göra en ny .recall port ställe 2. hur addar man en npc teleporter 3. hur kan man teleportera folk förutom .summon <namn> 4. och hur kan man fixa nya portaler som går till mall och sånt? Ska försöka svara seriöst om man gemför med vissa andra:P 2 Har du laddat ner npc teleporten som jag skickade via pm? 3 och 4 http://forum.ragezone.com/showthread.php?t=398558 GM Commands Tja Sweoggy kkan du ta bort såa att man skan skriva ett mail till dig jag kan inte det för det står något "onårbar" eller någ or :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 TheWho och du bryter inte mot några regler...? Personliga påhopp....? Din avatar...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 TheWho och du bryter inte mot några regler...? Personliga påhopp....? Din avatar...?Jag skulle nog hellre bryta mot en av fuska.se's regler än en riktig lag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 (redigerat) Det där är inte modding, utan commands till en privat server.4 Googla bara på "Private server commands". Ok men jag hittar inte kan du skicka länkar? jaha vad är det för mogen unge som har anmält mig???! vad har jag gort?!?! Du har brutit mot fuskas regler genom att ställa den där frågan, du har också brutit mot svensk lag och Blizzards regler. Svensk lag? Vilken lag är emot Private Servers? o.o Upphovrättslagen. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA okej. Redigerat 20 Maj 2008 av wAcko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg