nuttarn97 Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Idag så ligger USD på 5.9807897 per dollar. Så det blir exakt 77.690458203kr för en månad, köp månad genom kreditkort medans du har chansen, eftersom USD är så idiotiskt låg just nu. Saken är den att om du spelar på EU betalar du med euro, inte USD. lol pwnd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
japsan06 Skrivet 18 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Jo det blir inte för dyrt men jag får inte göra vad jag vill för min månadspeng :( Aja får väll nöja mig med cs :( men jag kanske skulle få Wow i höst :) aja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Kanske är lika bra, du är iof 2 år för liten för WoW. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Snälla, köp inte WoW. Du vill inte sitta fast i skiten. Spelade förut, i början är det jättekul men efter nån månad kommer du upptäcka att du bara gör samma saker och när du tänker på hurmycket pengar du lagt ner så kommer du bara tycka att det varit väldigt väldigt onödigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
japsan06 Skrivet 19 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2008 Mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 (redigerat) Ett tips, WoW är kul men man blir beroende, jag lovar. Det kan gå ut över familjen, kompisar eller skolan. Nu spelar jag själv inte så mycket men när det var som mest så lyckades jag i alla fall ha bra IRL liv, familj och kompisar i alla fall, skolan fick lida lite. Sammanfattning, köp endast WoW om du vet att du kommer kunna kontrollera ditt spelande. Redigerat 20 Maj 2008 av Xade Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
japsan06 Skrivet 20 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Om jag köper WoW ska jag inte spela mycket jag får bara sitta vid datan 2 timmar om dan :o + JAG HAR GODA NYHETER ! :) min kommpis har WoW MEN han behöver inte betala :) han har laddat ner det från någon sida... han kanske ska visa vilken ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2008 Nej, man kan inte spela world of warcraft retail utan att betala, han kör helt klart på nån skabb private server Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg