Gäst 40200 Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Shit asså, vad är trocadero? o.OVet du inget om läsk? Oo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Jo, men jag har aldrig sett sådana i hela mitt liv. ( xD ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Jo, men jag har aldrig sett sådana i hela mitt liv. ( xD )Du har missat någonting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Jo, men jag har aldrig sett sådana i hela mitt liv. ( xD ) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/35/Trocadero.jpg/450px-Trocadero.jpgMm, den är rätt god. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Ica cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Köper en Trocadero dagligen, konsum ligger ganska nära skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Jo, men jag har aldrig sett sådana i hela mitt liv. ( xD ) Du måste skämta? Trocadero finns ju i alla affärer som säljer läsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Såg det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Edge Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Förrutom vatten dricker jag bara MER (päron). Coca-Cola är väll gott och så ibland men inte SÅ gott. Pepsi är typ samma sak fast sämre. Jolt-Cola är rätt äckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 Cola B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 (redigerat) Jo, men jag har aldrig sett sådana i hela mitt liv. ( xD ) Du måste skämta? Trocadero finns ju i alla affärer som säljer läsk. Asså det finns inte så många ställen i södra Sverige som säljer dom. Men Trocadero smakar inte som det ska om det inte är gjort av Vasa Bryggeri (Norrland) och med en pizza. ;) Redigerat 10 September 2009 av fimpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Päronsoda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.