Gäst 40200 Skrivet 9 September 2009 Rapport Skrivet 9 September 2009 Shit asså, vad är trocadero? o.OVet du inget om läsk? Oo Citera
Organism Skrivet 9 September 2009 Rapport Skrivet 9 September 2009 Jo, men jag har aldrig sett sådana i hela mitt liv. ( xD ) Citera
prophet Skrivet 9 September 2009 Rapport Skrivet 9 September 2009 Jo, men jag har aldrig sett sådana i hela mitt liv. ( xD )Du har missat någonting. Citera
Gäst Jiyu Skrivet 9 September 2009 Rapport Skrivet 9 September 2009 Jo, men jag har aldrig sett sådana i hela mitt liv. ( xD ) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/35/Trocadero.jpg/450px-Trocadero.jpgMm, den är rätt god. Citera
knark Skrivet 9 September 2009 Rapport Skrivet 9 September 2009 Köper en Trocadero dagligen, konsum ligger ganska nära skolan. Citera
Jolt Skrivet 9 September 2009 Rapport Skrivet 9 September 2009 Jo, men jag har aldrig sett sådana i hela mitt liv. ( xD ) Du måste skämta? Trocadero finns ju i alla affärer som säljer läsk. Citera
Gäst Edge Skrivet 9 September 2009 Rapport Skrivet 9 September 2009 Förrutom vatten dricker jag bara MER (päron). Coca-Cola är väll gott och så ibland men inte SÅ gott. Pepsi är typ samma sak fast sämre. Jolt-Cola är rätt äckligt. Citera
fimpen Skrivet 10 September 2009 Rapport Skrivet 10 September 2009 (redigerat) Jo, men jag har aldrig sett sådana i hela mitt liv. ( xD ) Du måste skämta? Trocadero finns ju i alla affärer som säljer läsk. Asså det finns inte så många ställen i södra Sverige som säljer dom. Men Trocadero smakar inte som det ska om det inte är gjort av Vasa Bryggeri (Norrland) och med en pizza. ;) Redigerat 10 September 2009 av fimpen Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.