Vega Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Brukar dricka denna: http://www.fulcola.com/showcola.asp?id=25 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Vega: Den är riktigt god, Extremt billig också, kostar 6 kr på vissa affärer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rown Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Hur smakar Mountain Dew? : o) Är jäkligt sugen på att testa den men jag har ingen aning om vart närmaste City Gross ligger, och ingen affär här i Köping säljer den :/ Jo, som sagt så smakar den väldigt sött =P Den smakar lite som sprite oxå (tycker jag iallafall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Päronsoda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Vega: Den är riktigt god, Extremt billig också, kostar 6 kr på vissa affärer!6.90 + 2kr pant = 9krVar bl.a därför jag köpte den från början och har sedan börjat älska den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 14 September 2009 Rapport Dela Skrivet 14 September 2009 Idag var jag på city gross och köpte lite olika läsker jag aldrig smakat: http://i26.tinypic.com/24zc1nm.jpg Jag trodde att vanilla coke skulle vara god, men så god tyckte jag inte att den va =( mtn dew var ganska god, men smakade väldigt sött >.< white rock cream smakade kolsyrad vanilj, inte så gott :/ Joo-o :D fyfan vad mtn dew är gott :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 "mtn dew var ganska god, men smakade väldigt sött" Åh, vi förstår precis hur den smakar! Tack xpliT för att du kopierar ett svar som inte ger något förutom "..väldigt sött". Oerhört bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 "mtn dew var ganska god, men smakade väldigt sött" Åh, vi förstår precis hur den smakar! Tack xpliT för att du kopierar ett svar som inte ger något förutom "..väldigt sött". Oerhört bra. Jag tyckte det stod att den var god? Alltså kan du räkna med att den är god, men väldigt söt. Och att vara sarkastisk funkar inte här gubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Den röda mtn dew smakar väl typ, mandelmassa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Haha, mandelamassa? GE MEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 16 September 2009 Rapport Dela Skrivet 16 September 2009 Idag var jag på city gross och köpte lite olika läsker jag aldrig smakat: http://i26.tinypic.com/24zc1nm.jpg Jag trodde att vanilla coke skulle vara god, men så god tyckte jag inte att den va =( mtn dew var ganska god, men smakade väldigt sött >.< white rock cream smakade kolsyrad vanilj, inte så gott :/ Joo-o :D fyfan vad mtn dew är gott :D Ser ut som en diskmedels förpacking :D Jag håller mig till gamla vanliga Coca Cola jag :) http://dump.3d-artist.nl/Freework/coca-cola.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Sitter just nu med en Root Beer, och det är absolut top 5 av dom äckligaste läskedryckerna jag smakat. Den luktar Jenka, smakar lite Jenka och är så sjukt äcklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.