Raptomex Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Where the fuck is the Jolt? Den har inte funnits någonstans att köpa här i Köping i en månad. Jag tror dom har slutat tillverka jolt? Har iallafall hört något om saken. Vad är det för ond jävel som kom på idén att lägga ner tillverkningen av Jolt? :, ( Dem gick väl i konkurs om jag läste rätt..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Jolt hade mycket skulder till företaget som tillverkade 33cl's burkarna. Har för mig att det var så enligt personal på Inferno Online i Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Jolt hade mycket skulder till företaget som tillverkade 33cl's burkarna. Har för mig att det var så enligt personal på Inferno Online i Stockholm.Ganska synd ju, var ju en förbaskat god läsk. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 DreamHacks död... Nej, skämt åsido. Willys säljer 24x 33cl för 94kr + pant, så vi lider ingen nöd =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Pepsi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 (redigerat) Vi har Jolt här :) OnT:Jolt(33 cl har vi här) Redigerat 27 November 2009 av 40200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Det är åldersgräns för energidryck på DreamHack nu :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Det är åldersgräns för energidryck på DreamHack nu :(Synd för dig då. Fruktsoda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Det är åldersgräns för energidryck på DreamHack nu :( Kan ni allt ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Det är åldersgräns för energidryck på DreamHack nu :(Synd för dig då. Men jag är inte så dum att jag köper dyr energidryck där :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 BlackOrange <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Det är åldersgräns för energidryck på DreamHack nu :( Synd för dig då. Men jag är inte så dum att jag köper dyr energidryck där :) Willys hade också åldersgräns ;) Köpte dock bara en Burn 50cl, var inte så jättegott. Drack Coca-Cola istället.. Mycket bättre =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.